docster Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Geneon Entertainment har släppt en trailer till den kommande Hellsing OVA:n* som kommer ut i decembermånad i Japan. Av det lilla som trailern visar så kan man konstatera att animationerna är riktigt detaljerade och flyter på bra. *Original Video Animation = Släpps direkt till video/DVD - Direktlänk till trailer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 ska bli kul å se fortsättning som anime, manga är riktigt grym och ser ut som den bygger vidare så den här lär också vara grym :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 waho...(synd att jag inte kan se den nu..får ta det när jag har rebootat till win) jag längtar till "forsättningen" på hellsing animen. kommer den släppas med engelsk sub eller måste vi vänta tills det kommer en amrikansk eller dylig version? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Weee! Längtar mer nu efter trailern. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawn Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 waho...(synd att jag inte kan se den nu..får ta det när jag har rebootat till win) jag längtar till "forsättningen" på hellsing animen. kommer den släppas med engelsk sub eller måste vi vänta tills det kommer en amrikansk eller dylig version? Det är inte en "fortsättning" utan serien börjar om från början, men till skillnad från första serien så kommer ova'n följa mangan mycket närmare. Det kommer att ta 3 år att färdigställa hela ova'n, varje manga volym kommer att delas upp i två 35min avsnitt så allt som allt kommer det bli 20 avsnitt (som sedan säljs som två avsnitt i varje dvd utgåva). Det verkar också som att dom tänker smyga in Dawn i ova'n :D Hellsing Ultimate kommer också med 16/9 och 5.1. Life is gooood! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Det här ska definitivt bli intressant. n_n Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaya Skrivet november 24, 2005 Anmäl Share Skrivet november 24, 2005 B)åhå...såg helt klart sevärd ut.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pyoro Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Yeah! Hoppas den blir bättre än den förra serien :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet januari 17, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 17, 2006 Finns en på ungeför 5minuter också som är mycket mer sevärd. Man får också höra Introlåten som heter Broken English och spelas av Schaft. Googla "Hellsing OVA" eller Hellsing OVA trailer" så borde den komma fram. Rekomenderar den starkt för alla som inte kan vänta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexanderandersson Skrivet januari 27, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2006 när kommer de nya avsnitten då? kan inte vänta den här serien är as bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet januari 29, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2006 Jag har redan sett första. =D Dock var den inte subbad så ajg fattade inte mycket, med cool var det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet februari 3, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2006 Första DVD:n släpps (efter många förseningar, ursprungligen var den utlovad till slutet av december 2005) den tionde februari. Det som släppts hitills är en TV-sänd långtrailer - ett hopkok av en del häftiga actionscener från de två (?) första avsnitten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mewt Skrivet maj 16, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2006 Vad härligt! Jag såg animen innan jag hade läst mangan och överraskades över hur mycket bättre mangan var. Det ska bli kul att få se det man saknade i animerad form när man läste mangan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oz Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 hihi den verkar bra måste >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 såg den för ett bra tag sen,, (ova 1 alltså) så äkligt bra :D bättre en tv serien iaf ,, och följer mangan ;D uber uber :D synd bara att nästa ova kommer efter sommaren ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sitheps Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Den verkar lovande. Någon som vet en bra butik att införskaffa detta ifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 nix .. har bara set tv serien ,.,(som suger) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Captain Herlock Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 Najs trailer! Hellsing är en av de få serier som jag ser om då och då. Skall bli kul med lite nytt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 16, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2006 nytt å nytt, snarare remake med ordentlig story, lär inte bli så mycket stora nya händelser i de närmsta avsnitten, (när kommer ep 2 btw?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 29, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2006 tyckte de var onödigt att skapa en ny tråd, men fy fan vad Ultimate Hellsing äger! såg nyss avsnitt två och jäklar vad grymt! det går fortfram men störtskön är avsnitten. f.ö Siz00r så suger inte tv-serien, den är egentligen helt ok, men något osammanhängande speciellt ijämförelse med mangan som är skit bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sitheps Skrivet november 4, 2006 Anmäl Share Skrivet november 4, 2006 Kanske litte fel topic eller Forum i generelt att posta i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg