Herid Fel Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Tjenare, jag hittade en bild på ett anime galleri för någon dag sedan och jag undrar nu om någon vet vilken anime serie den kommer ifrån, vad den handlar om och vars jag kan få tag i fler bilder från denna serie, speciellt från just den flickan som är på bilden. Flicka från okänd anime Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Sorry, men bilden kan inte visas hos mig........ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Ändrade länken, den borde gå att se nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Ser mer ut som att det kommer från ett game-date spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 håller med anji.. Aldrig sett henne förut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Ser mer ut som att det kommer från ett game-date spel.Jag håller med jag tycker faktiskt jag känner igen den bilden från nät annat ställe kan bara inte placera det direkt.. Jag måste nog tänka till lite ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 ja, känns ganska säkert att det är ett dating-sim. sen ser hon ut som en riktigt bitch, glad att jag inte spelat det spelet. (är det hentai dating-sim så är jag glad över att inte ha spelat det för att hon är så jäkla ung, vem vill gå ut med en 7åring :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Hmm Jag vet inget.. Låter dock troligt att det är från ett Dating Spel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 Häftig brud det där ju btw. B) //ändrad av anji. 10:45, 7-maj-04 // Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Jaja. Min gissning är att figuren bara är en figur. Ser mycket ut som en amatörteckning. Titeln lyder Tiger dojo. //ändrad av anji. 10:36, 7-maj-04 // Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Jaja. Min gissning är att figuren bara är en figur. Ser mycket ut som en amatörteckning. Titeln lyder Tiger dojo. Vad betyder undertiteln? Jag kan urskilja ordet "Tokimeki". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Tokimeki Check-in! är bra, mitt favorit hentai spel :) http://www.animetric.com/bgames/tokimeki.html Men den här tjejen känner jag inte igen, så är det Tokimeki så är det väl Tokimeki Memorial: http://www.tcp.com/doi/tokimemo/ Ett "vanligt" dating sim. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Vad betyder undertiteln? Jag kan urskilja ordet "Tokimeki". Det står bara Tokimeki no yokan, vilket betyder "en föraning om hjärtklappning", och hjärtklappning betyder här romans och inte en sjukdom. //ändrad av anji. 10:37, 7-maj-04 // Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 okej, jag har letat som en förbannad galning för att försöka få reda på vem det var. jag har inte hittat vem det var eller något i närheten som kunde påminna om henne.... GAAH! själv så tror jag att det är någon som bara har målat den och lagt ut den på nätet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Jag hittade just en till bild där hon är med.. Så jag betvivlar det. Det är från något form av spel till Dreamcast tror jag... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Tänka sig: http://www.typemoon.com/fate/index.html Det är ett spel, men det framgick inte till vilken maskin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Den karaktären som Herid Fel frågade efter ingår inte i TYPE-MOONs Tsukihime (jag tror att fate/staynight är en spin-off) serien så vitt jag vet. //note: Jag har rensat/ändrat en del inlägg då det spårat ur totalt.// Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Tsukihime är välan ett sådant där dojin pc-spel? Alltså ett icke så komerciellt spel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Figuren är i vilket fall som helst från Fate. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg