dinskugga Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 hittade denna extrema feta utgåva av FF7AC på www.lik-sang.com Länk och jag såg en bild på en animerad (tecknad) bild som hette FF7- last order och nu undrar jag är detta den där bonus filmen jag har hört rykten om som är kring ff7-spelet som är animerad som skulle följa med som en bonus när man köpte dvdn ? UPDATERING det var visst OVAN som föjlde med som bonus ff7-last order Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Paketet har ett fett pris också. Men visst, vinner man några miljoner på Lotto så är väl 2500 kronor inte så farligt. Man kan ju samtidigt hoppas på att sakerna kan komma att stiga i värde med åren. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
redflip-kun Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 jävlar vilken vill-ha-faktor på den :) Men det är lite väll mycket pengar, lite dyrt men som Bankoiia sade vinner man på lotto så är det väll inte så farligt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 23, 2005 Anmäl Share Skrivet september 23, 2005 vill vinna 25 miljoner på lotto eller nåt tack XD då ska det bli att köpa en sånhär :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlackTriger Skrivet april 21, 2006 Anmäl Share Skrivet april 21, 2006 Smycket Var så Jädra Snyggt Måste Ha !! :P *drools* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 Har ingen aning om Last order ingår där men i vilket fall så är det ett animeavsnitt på typ 30min, skitbra! Ett måste att se för alla som gillade filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 22, 2006 Anmäl Share Skrivet april 22, 2006 FF7 - Last Order är animen lr snarare OVA:n, och ja den är helt okej, men bara om man gillar FF7 annars e den nog inte mycket att ha... men det gör jag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg