Hampe Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 ^^; Ja, min mor har varken sagt bu eller bä ännu så förhoppningsvis får jag reda på det före 14:e oktober. Annars blir det spelköp (vill ha nintendogs >__<) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Jag kommer dit med hela mitt cosplay.se gäng! ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 någon som har en aning om vad begagnade manga-pockets brukar ligga på på konventet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 27, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2005 Det vill jag också veta tack, alla merchandisenissar håller sig väl på samma område eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 någon som har en aning om vad begagnade manga-pockets brukar ligga på på konventet? Säg ca 50-75% av nypriset, beroende på pocketens skick och säljarens girighet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet oktober 28, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2005 Och mangans sällsynthet - jag försökte sälja en dubbelköpt svensk manga för en tia förut, och ingen ville ha den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Och mangans sällsynthet - jag försökte sälja en dubbelköpt svensk manga för en tia förut, och ingen ville ha den. Jag sålde av en dragonball pocket som jag fick av någon för 100år sedan. Sålde den för 5kr bara för att bli av med den. Fick typ en krona eller nått för den efter att uppcon skulle ha haft sin del. Men det är iaf 2st Jenka! xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg