Skatan Milla Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Tyckte att det kunde vara roligt att se vilka från anime.se som kommer besöka konventet. Själv kommer jag vara där, men hur blir det med dig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 självklart så kommer jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Kommer troligtvis, förhandlingar med mor ä'r fortfarande kvar! Men jag hoppas på att jag kan komma! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Vilka ska till UppCon lista: DocsterCainz KrunaldoGrunt SkuttyWandopplerforehead Immortelle LendaiKnivmannenMr FantasyikkariMoggerKattZaphodHerid FelKasuGenmaPennywizFjall RavenJapsDancing MoonInActionSokkanBuffiRockmanZeroPallida_MorsdawweSkatan MillaShakessjhiShaman King Några fler? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Ahhhhh! Herid Fel har klonat sig själv!!!! antigen det eller så står han två gånger i listan..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Beställt min biljett, har bara inte orkat betala den än. Så ja, jag ska närvara vid årets Uppcon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Jag hade tänkt att komma, men jag är inte lika säker längre. Det är J-popcon också och det är en del av mina bekanta som ska åka dit, och jag tror inte jag orkar med/har tid för två konvent på samma vecka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Jag har lovat att komma dit för att rigga upp karaoke, men på dagarna åker jag nog tillbaka till Fjollträsk för att jobba. Vi knegare har ju inget lyxigt höstlov.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Ahhhhh! Herid Fel har klonat sig själv!!!! antigen det eller så står han två gånger i listan..=)Han skrev nog säkert fel. Eftersom det är en av de absolut största önskningarna jag har i livet är att ha en exakt klon/tvillig av mig. Och så vitt jag vet så har inte det skett än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jag kommer också att åka dit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Det ser mörkt ut är jag rädd... (måste spara pengar) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 ja Shakes lär ju ta en sväng därinne... man har ju betalat biljett o skit redan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjhi Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Shamanen och jag själv kommer mycket troligt också åka dit Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Shamanen och jag själv kommer mycket troligt också åka dit Banzai!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 The more the merrier :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 HNG! Har fortfarande inte fått mail angående mitt biljett-trassel och då har jag provat att kontakta UppCon TVÅ GÅNGER! Ahhhhhhhhhhhhh! EDIT:Upptäckte inlägget av lendai i den andra tråden. *provar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 22, 2005 Anmäl Share Skrivet september 22, 2005 Wuhoo! Det finns hopp! Min mor och min bror ev. far till sthlm dagarna jag är på uppcon ;D och jag slipper betala resan ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Nu har jag bokat biljetter :D Det är ändå rätt många som ska med, måste hålla utkik efter er allihopa (som jag sett bilder på här i forumet) när det är dags :O Får ju inte missa er ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tennyo_ Skrivet september 24, 2005 Anmäl Share Skrivet september 24, 2005 Kakan duktig^^ I'll be there!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Jag kommer vara där. Jag kommer vara ganska svår att missa också >_>'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Beställde idag, Wohhh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Jag kommer inte. Jag kommer aldrig att ha råd. Så är det att vara en fattig student.. Leva på vatten kryddat med is. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Biljetterna betalades igår, fick bekräftelse idag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Jag får gå runt med en Skatan milla namnskyllt eller något så folk känner igen mig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Jag får gå runt med en Skatan milla namnskyllt eller något så folk känner igen mig ^^ Haha, jag får nog göra ett stort plakat där det står Shamanen eller liknande ^^ Men förmodligen kommer jag ha en viss t-shirt på mig, kommer isåfall berätta vad det är för en när/om jag får tag på den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg