SkuttyWan Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Det här är en chibi-version av en trevlig människa jag känner. Den blev söt så jag testar posta och se om jag kan få några kommentarer, gärna konstruktiv kritik, fast okonstruktiv kritik välkomnas också, det är ju trots allt bättre än inga kommentarer alls... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Han blev rätt söt faktiskt! Älskar vingarna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Välldigt söt och gullig fint ritad med,... Oftast har en chibi ingen hals lr en välldigt liten och så tycker jag att den var för lång för att vara en chibi, men anars mycket Söt och snygg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Gillar ögonen. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Söt var ordet. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Jättesöt! Gillar de stora klumpar till händer och fötter, ögonen är så coola för de är minimalistiska. Detta är nog definitionen på söt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Wow, silka balla ögon, hjåller emd Izzy, just love them!! Good, good, goood!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 omg jag fick kommentarer!! ^^;; Tack så jättemycket alla! ^____^ Och tack för alla påpekningar om fel! <3 I brist på annat har jag färglagt den nu, förminskade bla. halsen på den. ^^ Skuggninge är lite udda på sina ställen, någon som har tips om hur man skuggar bra? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Fråga Izzy, hon kan det där med färgläggning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Åhh! Den vart ännu sötare nu! :3 När det kommer till skuggning så brukar jag bara tänka mig att ljuset kommer från en viss punkt och då är det bara att markera dem punkter som är självklara där skuggorna bör hamna. Och så bör man vinkla dem rätt..Dont know if that made any sense to you :S Men det är väl iaf principen när det gäller skuggning? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 haha va gullig den e. har du gjort bra skutty..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Omg va söt:D. Och ännu sötare när du färgläggde den! ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Sankyuu sankyuu!! ^___^ Shaman King: Det där gjorde mig inte nämnvärt mycket klokare.. ^^; Har hört det där förr, fast jag är för korkad för att riktigt förstå.. x_x Izzy! Hjälp! Har du några andra tips? ^^;; Jag är för övrigt helt kär i den här bilden, här är senaste versionen: XD XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Aaawww. cute Det enda jag ser på den senaste bilden är att scuttychibin har ganska "platt" hår uppe på huvudet. Annars är allting jättebra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 waaaaa kawaii =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Spelar inte scutty något instrument? Bilden är nu dubbelt så söt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Så söta :D!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 KAWAIIIII!!! SÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!! oops, jag hade caps lock på... Kawaiiii!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Kawaii >___< Skutty verkar ha en talang för att göra söta bilder xDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Sankyu, sankyu! ^___^ Rama: Hmm, you're right, håret ser väldigt platt ut på Skutty >_< Måste åtgärda så fort jag orkar ^^; Mustela: Hehee.. Skutty spelar tvärflöjt fast.. ... hon tycker inte om det.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 Skutty talar om sig själv i tredjeperson :) SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 *äter upp grunt* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 20, 2005 Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Grunt borta, var är Grunt? :P Det jag tycker är sött med dem är att de har såna där frågnade utryck. Beror nog på ögonen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 sött^^ har bara en sak till att säga: EnterVoid >D >:D :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 mm den var fin faktiskt... waaaaa kawaii =) och det där vill jag höra en vuxen karl säga... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg