kakan Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Striderna var bra och underhållande, storyn var lagom (visst den hade väl sina brister men det gör inte mig nåt). Musiken var underbar likaså grafiken som var en ren (om jag får uttrycka mig så) ögonorgasm, sjukt snyggt! Reno var skön som vanligt :) Gillar honom ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet oktober 3, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 3, 2005 Nån som vill testköra min svenska textning av FFVII:AC? PM:a >_>'. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Hoppas innerligt att jag inte är den enda som tyckte att AC inte höll måttet. Som vanligt vräker dom på med underbar & överdådig cgi osv men tappar bort mestadelen av känslan med en osammanhängande och svårförstådd story. "Vi slänger in lite kända ansikten här och där och hoppas det funkar" AC var underbar att titta på men var fruktansvärd att förstå. Ogillade den skarpt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 29, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2005 Hoppas innerligt att jag inte är den enda som tyckte att AC inte höll måttet. Självfallet inte, det är en ganska kass film. Det var uppenbart att det gick ut på två saker: Fanservice och reklam för de komna och kommande "Compilation of Final Fantasy VII"-spelen. Jag skulle inte påstå att jag tyckte att handlingen var komplicerad - den var mest tramsig - och jag hatar-hatar-HATAR de vedervärdiga MTV-aktiga klippen och kameraföringen. CGI:n var inte heller fullt så bra som den borde ha varit. Nä, fy... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vaan Skrivet november 2, 2005 Anmäl Share Skrivet november 2, 2005 Ni som har sett den, vart har ni köpt den? Finns AC ute med engelsk text eller har ni köpt den som det bara är japanska på?:) Tacksam för svar om ni kan berrätta var man köper filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg