Izzy Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Nu kommer säkert någon ta fram en stor köttklubba och försöka slå mig i huvudet med för min okunskap. Men jag undrar helt enkelt var bilden som är anime.se's "banner" längst upp kommer ifrån? *springer och gömmer mig i en stooor taggbuske där ingen med köttklubba kan komma åt mig* B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 då är vi två som kommer få bank för jag har inte en aning :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 *Harkel* Nu är vi tre... ^^' Skulle också gärna vilja veta... ^^ om någon på siten har ritat den, i så fall vem? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Mm! Vi vill veta vem som är så duktig! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Öhm...*visslar* *host* Jag vet faktiskt inte..*harkel* Jag undrar också vem som gjort den ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Bäst att sju personer till säger att de inte vet, för alla älskar spam. Jag spammar också nu, fast jag vet faktiskt var de kommer ifrån. I alla fall har jag vetat, men glömt bort. ^^ Fråga forehead, han borde veta... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Haha, ja jag ska göra det om ingen svarar mig i den här tråden. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Jag kan tänka mi9g att det är deras egen faktsit ;) Om det är fel soå kommer jag och gömmer mig bland er andra =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Jag vet inte heller... Möjligtvis lite mixtrad och fixat och klippt och klistrat i Photoshop? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Muhahaha >:D , jag bryter linjen. Jag kan säga att Tomado har helt rätt. Åtminstone om det är samma sak med denna banner som med den förra. Det finns en gammal tråd här nånstans som handlar om den gamla bannern, någon lyckades t.o.m. hitta en av bilderna i den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Okej, jag tänkte mera om de var tagna från någon speciell animé/manga. Men tack ändå! Det räckte som svar ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Hon till höger ser nästan ut som en långhårig Mina (Onegai Twins). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meowmeow Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 SÅ fick vi något svar på var bilderna var ifrån nu eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Japp, det var som jag sa, lite fixat och trixat och klippt och klistrat i Photoshop! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Japp, det var som jag sa, lite fixat och trixat och klippt och klistrati Photoshop! Det kan jag personligen intyga att det stämmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Men varifrån är de? Eller vem har ritat dem? Jag har förstått att det är klippt och klistrat i photoshop, men det borde finnas något mer exakt svar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Exakt. Bilderna kan ju inte bara ha ploppat upp i Photoshop när vem-det-nu-är-som-klipt-och-klistrat startade det. Och inte tror jag det är clipart heller:) Så säg nu: Vilken anime/manga kommer bilderna som någon fixade-och-trixade-och-klippte-och-klistrade ihop för att skapa bannern överst på sidan ifrån? Och vem har ritat dem? Vi kräver att få veta! :) Var jag tydligt nog måntro... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Haha. jag vet inte, jag försökte väl få det så tydligt jag kunde men förhoppningsvis lyckas du bättre... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Det övergår mitt förstånd hur en tråd kan komma in på sidan 2 med en sånhär simpel fråga utan att någon kunnat svara på den. Inte blir det bättre av att jag kommer här och säger detta heller förstås. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Haha, neeej, kanske inte det. Men jag underar...varför kan ingen svaaaraaa!??? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Skicka ett PM till administratören istället. Man kan inte begära att ens administratörer ska orka läsa alla trådar på ett forum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 21, 2005 Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Saken är den att ingen vet, om någon skulle veta så är det Forehead för det är han som har gjort det grafiska :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 21, 2005 Okej, då gör jag helt enkelt såhär...jag PM:ar Forehead!! (kunde jag ju kaaanske kommit på i ett tidigare stadium...menmen) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet september 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 Ledsen att dubbelposta, men jag har pm:at forehead, och han svarar inte... Verkar inte som om jag får bågot svar på detta :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 30, 2005 Anmäl Share Skrivet september 30, 2005 ...Han vet kanske inte själv. XD Någon ifrån den förra bannern var iaf ifrån någon hentai anime. XP Men skulle vara sköj att veta vilka de är ifrån den bannern som ni har nu. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg