Caroibara Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Se den främst på japanska! Sen kan man checka in svenskan om man vill. Vem vill egentligen se den på svenska?.. =/ Själv har jag inte sett den ännu men ska göra det så snart jag kan. Och då blir det på japanska :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freiztan Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Se den främst på japanska! Sen kan man checka in svenskan om man vill. Att originalspråk alltid funkar bäst gäller både böcker och film. Läste en engelsk översättning på Harry Martinssons Aniara en gång...det var wierd.... :) Nu är det ju lite skillnad på Nobelprisvinnande poesi på sitt eget modersmål och halvtaskigt spelad japansk barnfilm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 Jag berättade för min brorsa om det här och han flippade totalt. "Den ska vi se", sa han med betoning på ska Sen så kommer den ju inte i enköping, j*vla håla. Ska antagligen till Uppsala och se den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg