Avathar Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Jag vet att det finns jättemånga som e duktiga på att idla, kan inte alla börja idla lite i #anime.se/forum på quakenet så att vi kan se hur många vi får ihop? vi har 43 stycken just nu. :) Detta är ett själviskt litet experiment bara. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 omg Avathar vad gör du! :( (...YAY VI KAN SNART SKAFFA Q!!! :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Vadå experiment...? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Ifrågasätt aldrig Avathars onda planer... Vi märker snart vad hans onda lilla hjärna har på gång... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ichise Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Usch, quakenet. :( Kan ni inte hänga på typ rizon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 För er som inte har någon IRC-klient, kan jag tipsa om mIRC. Den finns att hämta lagligt här: Download mIRC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 För er som inte har någon IRC-klient, kan jag tipsa om mIRC. Den finns att hämta lagligt här: Download mIRC Om man vill hämta olagligt för att känna sig som en riktig pirat då? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 Då kan du hämta den av mig på DC! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 men jag är ju bannad >____< krunaldo har ngt emot mig verkar det som ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 men jag är ju bannad >____krunaldo har ngt emot mig verkar det som ^^; Om du är bannad så är du det av en orsak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 men jag är ju bannad >____<krunaldo har ngt emot mig verkar det som ^^; Ho ho ho, det var roligt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 /me fnissar och springer runt i en förvirrad ring Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 12, 2005 Anmäl Share Skrivet september 12, 2005 men jag är ju bannad >____<krunaldo har ngt emot mig verkar det som ^^; Om du är bannad så är du det av en orsak. det är det, det tyvärr inte är ^^; i just got banned xDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 men jag är ju bannad >____<krunaldo har ngt emot mig verkar det som ^^; Om du är bannad så är du det av en orsak. det är det, det tyvärr inte är ^^; i just got banned xDDD Ifrågasätt inte krunaldos hjärna, den fungerar på ett väldigt speciellt sätt, och någonstans där inne har han en anledning.... Jag vet, för han är precis som jag. WE ARE THE GIFTET CHILDREN! ASPERGER 4TW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Alltid roligt med mer folk, jag rekommenderar förövrigt irc-klienten x-chat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Alltid roligt med mer folk, jag rekommenderar förövrigt irc-klienten x-chat woh!!! xchat!!! mm mycket trevligt med mer folk..(vi va la 44 st härom dagen) och vi ligger runt 33 dagligen. det är mys..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Mjaaaaaaaaaa, som skutty säger ^^ jag har mina skäl. Samt att jag vill gärna utöka min makt, MOAHAHAHAH. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Mjaaaaaaaaaa, som skutty säger ^^ jag har mina skäl. Samt att jag vill gärna utöka min makt, MOAHAHAHAH. surprised I should be ehh? ;P at least im not banned @ monomate.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg