Kameleonten Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Hej ni! Asså jag har ett problem :( min ny skapade hemsida, www.freewebs.com/mangabladet, har ett problem, jag har inga skribenter, om du är intresserad, så ta dig tid med att kolla sidan, och kolla Info, där det står hur du ska göra för att bli skribent... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Även om nu skribenter skulle ansöka och skriva för din hemsida kommer en freeweb knappast bli välbesökt. Sen behövs det ingen ny mangasida f.ö. Jag rekommenderar att du söker till någon annan sida som skribent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 /me skall gå till Fjall Ravne's sida och advertisa om anime.se och att vi också vill ha mer skribenter sen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
meowmeow Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Sidan funkar ju inte ens...o.O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 14, 2005 Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Sidan funkar ju inte ens...o.O jo den funkar: www.freewebs.com/mangabladet så ska det vara. Jag håller med Fjäll Räven. hej Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg