Arla-kanninen Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 som sagt tänkt att vara en entervoid karaktär, om jag orkar oach har tid,kritik uppskattas både på bild och språk. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 En lång jäkel var det. men en fin bild och bra personlighet på han Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet september 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Tack Isos, det var meningen att han skulle vara så lång, sen vet jag inte riktigt hur troligt det är att han skulle kunna väga 60 kg men.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Jag ser mycket orochimarukvalitéer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Jag ser mycket orochimarukvalitéer Jag med, snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet september 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Tror det beror mest på ansiktet och tungan, tack för kritiken! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Det enda jag ser på teckningen är att hans nacke är skitlång, ser början av den och att hans huvud är långt ner i jämnförelse. Sen är det foten som jag tycker är lite grovt ritad, ser....tillyxad ut, om jag ska försöka utrycka mig bättre. Jag är inte så bra på att ge kritik så om jag är onödigt elak så skit i det. Det är bra gjort med färgläggning och allt :) Sen så har du ett stavfel i början av presentationen, jag tror att det ska vara doesn't och inte doesent. Annars ser jag inget fel. Good work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet september 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Oj! såg varken nacken eller stavfelet sen håller jag med om skon också men jag e kass på att måla skor..... haha du var ju jätte snäll i kritiken, tack så mycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 13, 2005 Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 Ne, ja tycker att det var coolt att han hadde en lång nacke det var ju lite av hans caraktär:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Oj! såg varken nacken eller stavfelet sen håller jag med om skon också men jag e kass på att måla skor..... haha du var ju jätte snäll i kritiken, tack så mycket! Vassegod ;) Det där om skon, låt det vara en strumpa. :P Problem solved. Jag tyckte att mina skor såg jättekonstiga ut till att jag upptäckte vad som var fel, jag hade inget ,mönster, och eftersom jag ofta gör kängor till mina bilder så ska det vara ganska djupa mönster. Gör en sula och nedanför foten och så tar du bort bitar där mönsterstrecken "kommer ut" så man ser dem. Sen suddar du bort linjen under gapet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Rama, du är ett under av påhittighet och finurlighet! Din sko-tutorial kan ingen tecknare av klass vara utan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 ehe, eller inte, det är iallafall så jag ritar kängor. inte för att jag tror att du skulle behöva en sån här tutorial PC, men här kommer iallafall: Ramas fruktade paintskor *det går ett sus genom församlingen* Steg 1 Steg 2 Steg 3 Steg 4 Resultat Eller, jo precis, precis så bra blir det. Bra va? :] Som sagt så är skiten gjord i paint och inte för hand, har inte fått min scanner än >:) Hur som helst så ser jag fram emot att se Zack i Void. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet september 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 haha nice rama :D man kan bara buga och bocka, tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 En bra sak förde den iallafall med sig, jag hade något att lägga upp, och det förde med sig att jagh behövde fixa en sida som jag kunde länka till. Så nu har jag en photobucket. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg