Kuroneko Skrivet september 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 ragnarök del3 släpps i september och k2 del 3 släpps i oktober. Enligt längst bak av böckerna! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 aha den idiot som jag är har väl missat den infon XD plus att jag lånade ragnarök till min kompis för en typ månad sen :P men ska införskaffa dessa två när dom släpps XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Den Manhwa jag läser är Snow Drop (Älska), I.N.V.U, Ragnarök, K2, Rebirth. Tror det var alla. XD Eller... Kanske Dragon Diary också, om det nu är en Manhwa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 och i K2 när han stackars killen vad han nu hette tror han håller på att bli homosexuell XD åh vad roligt det är. eller när han den blonda snubben går och hälsar på han som är utklädd till tjejen :P (kommer inte ihåg namnen just nu) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet september 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 ja, k2 är himla kul. fast i del 2 ändras ju story:n lite grann. Hennes killkusin(minns ej namnet nu) ser rätt cool ut i början men i tvåan blir han ju värsta...han ser så tjejaktig ut då! Och vad är det för konstig snubbe i slutet av tvåan. Som tar av sig skjortan och ber henne bli hans flickvän. vilka två det handlar om berättar jag inte för dem som inte läst det men jag minns ändå inte namnen nu! Ska bli kul att läsa fortsättningen, men jag tror hon nekar honom! :O helt klart! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 får vänta och se XD men det är riktigt kul hehe :P åh måste ha mera XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Jag tycker K2 och Snow Drop är de bästa manhworna just nu. ;) Det är roligt att se killar som klär ut sig till tjejer.. XD ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 jupp inget slår lite gammal crossplay XD som den här :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet september 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 ja, det är himla kul när det är ombyta roller!! Killar som klär ut sig till tjejer och tvärtom. Men killarna är ändå roligare, oftast. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet september 29, 2005 Anmäl Share Skrivet september 29, 2005 jupp inget slår lite gammal crossplay XD som den här :P X0 Är den som ser ut som en tjej, en kille som har klätt ut sig? XD Men jag gillar inte "manga transor" så jättemycket, det beror på. XD Riktiga är snyggare.. ;) XDDD ja killarna är roligare... XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 ja det är ju Shinji från Evangelion i kvinnlig form och Asuka i manlig form XD och har varit borta ett tag x.x; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ComicCave Skrivet november 14, 2005 Anmäl Share Skrivet november 14, 2005 jag läser en del manhwa och jag tycker mycket bra om både rebirth och speciellt king of hell. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg