Dread Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Ja som titlen lyder så sänder danskarna lost exile på tv2 danmark. fast jag vet inte hur många som har tillgång till den här på forumet :| Fast danskarna är rätt bra på att sända anime i sina tv kanaler, för ett tag sen sände dem även Blue submarine no 6. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Ja, det är härligt att dom sänder animé där. Har TV2 (eftersom jag bor ca 6-7 mil från Danmark). :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Tror nog det är Last Exile du tänker på. Jag undrar f.ö vad din källa är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 min källa är att jag såg den på tv igår :] och att jag sett reklam på den på ett danskt tvspels/film/anime/manga program kallat "trollspeilet" (stavas nåt sånt iaf) på tv2 danmark ojsan, stämmer bra jag menar last exile. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet oktober 2, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2005 Riktigt bra serie, synd att vi i Sverige inte får avnjuta något i samma klass som denna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Den är något överskattad, men dock bra. Varför är denna tråden på allmänt för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet oktober 4, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 4, 2005 Roliga dom där danskarna... Tur har du också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg