Lasse_Kroner Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Någon annan som sett denna totalmysiga anime? Föll för den direkt och slukade avsnitt efter avsnitt... Nu är bara problemet att avsnitten är slut och jag är hungrig efter mer, Finns det en uppföljare eller ska det komma? Serien lämnades väldigt oavslutat i min mening. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Den var kanske inte slut? :P. Finns 24 avsnitt av den. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet september 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Den var kanske inte slut? :P. Finns 24 avsnitt av den. :D Jasså?? jag såg 26 avsnitt http://[...].info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1648 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Oj. Skrev fel. Menade 26. Jag är trött kan jag skylla på (? ). :D Ska sova nu. Natti! Hoppas du får fler avsnitt snart :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet september 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Ingen som vet eller hört om uppföljare då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Jag vet ej, men serien var ganska mysig och bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet september 8, 2005 Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Animen slutar mitt i mangan, ungefär. Har hört något rykte om att det ska komma några avsnitt till. Säkert någon Ova. Och det som var bra med hela serien var ju att Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg