Exile Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Kan bara inte komma över scenen i andra avsnittet av Berserk, då kaska rider in för att slåss gats! Herregud va dumt det såg ut med hästen! urgh! Känner ni samma sak med nån scen? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Tror att det är första slagsmålscenen i Fatal Fury, inne på arkadhallen. Den ser urdum ut, de blir fult tecknade och rör sig konstigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 All Crying Freeman-anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 Tror att det är första slagsmålscenen i Fatal Fury, inne på arkadhallen.Den ser urdum ut, de blir fult tecknade och rör sig konstigt. Var den jag tänkte på direkt jag med men sedan finns det andra serier som har en del "fula" inslag kommer bara inte ihåg namnet på dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Ja när caska kommer och ska slåss med Gatsu. Urk hhhässten urk >:) . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Alla kommer väl ihåg avsnittet innan Gaara vs Sasuke matchen där Gaaras huvud ser ut som en fotboll och alla andra gubbar ser helt oproportionella ut? Det är bland det fulaste jag sett iaf :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 /me votes "dummaste & fulaste tråden" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Alla kommer väl ihåg avsnittet innan Gaara vs Sasuke matchen där Gaaras huvud ser ut som en fotboll och alla andra gubbar ser helt oproportionella ut? Det är bland det fulaste jag sett iaf :D Haha jo, det ser ut som att det blir så oftare och oftare, tyvärr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Alla kommer väl ihåg avsnittet innan Gaara vs Sasuke matchen där Gaaras huvud ser ut som en fotboll och alla andra gubbar ser helt oproportionella ut? Det är bland det fulaste jag sett iaf :D Fult är det i alla fall, men jag vet inte riktigt om det är som Oktay-sama säger att det börjar bli vanligare, det håller jag absolut inte med om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 13, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2004 Jag tycker inte det är vanligt alls, var nog nästan bara i det avsnittet. Det var även i nåt avsnitt efter det som Orochimaru och Hokagen hade lite konstiga proportioner på sina kroppar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg