Kuroneko Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Hej alla!! Jag har kommit ikapp utgivningen av både dnangel och one piece och måste vänta på att nästa del ska komma ut. Men under tiden vill jag ha nåt att läsa. Så kan ni tipsa mig om bra manga utgiven på svenska, som jag kan läsa så länge. Jag kan sägfa att jag har läst tmm och k2 och tänker inte läsa dragonball. Tacksam för svar!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Ranma ½ är ganska kul och skulle säkert passa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Om jag vore moderator skulle jag låsa. Men det enda jag kan göra är att hänvisa till den ÖVERSTA, klistrade tråden om tips på manga att läsa!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2751 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg