PsYcHoGUN Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Hej! Jag har en massa japanska newtype tidningar som jag vill bli av med. Alla tidningar har bara legat och samlat damm under åren, så de är i nästan nyskicka om man säger. OK. 500kr för rubbet!!! *1996 - 5nr (Aug-Dec) *1997 - 12nr (Jan-Dec) *1998 - 12nr (Jan-Dec) *1999 - 11nr (Feb fattas) *2000 - 1nr (Jan) + MASSA EXTRA ANIME TJAFS! //Sebastian C. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsYcHoGUN Skrivet september 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Upp! Det går också att handla styckvis ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Jag kan tänka mig att köpa några men det skulle isåfall vara efter uppcon om du inte ska dit och kan ta med dig. Och så undrar jag om det finns några med Fullmetal Alchemist i? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg