SkuttyWan Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Lite nyfiken över ifall någon på forumet har funderinga på att ställa upp i Nintendo SM i år, eller bara åka och kolla? Själv ska jag till kvalet i Malmö i dag (3 september) och kommer nog åka på finalen när den nu blir av. ^^ För datum och kvalplatser kolla in: http://www.nintendo-sm.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Kanske det, 10 December är dom i Borås, sist på listan :P Dock så är det bara SSBM som jag är bra på som kommer spelas, men vad tusan menas med "Placeringsmatch"? Det är hursomhelst alltid kul att möta andra i SSBM som är riktigt bra. Det är itne ofta det händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrex Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Kanske man ska ställa upp detta år, har funderat på att vara med tidigare år men alltid lyckats missat det. :S Men det kommer att skita sig direkt. kommer ju inte klara av kvalet ens. Mario Kart DD, e inte bra på det asså. *suck* Skulle vara guld om kvalet vart SSBM och final SC2, då ni. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Det är Uppcon lr Nintendo SM som står som val för mig BLÄ :( Får väl se hur man gör--- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Mario Kart DD, e inte bra på det asså. *suck*Skitspel. Om det finns tävlingar i F-Zero är jag klart på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Men, vad är det här, inga hardcore Nintendo-spelare på forumet? :( men vad tusan menas med "Placeringsmatch"? Hmm.. Jag funderade lite på det och kom fram till att de måste mena att det är matchen som spelas för att avgöra vilka två som ska mötas i finalmatchen, alltså placeringsmatch till finalmatchen. ^^ Mario Kart DD, e inte bra på det asså. *suck* Skitspel. Om det finns tävlingar i F-Zero är jag klart på. Mario Kart DD är ju det bästa Mario Kart-spelet sedan Super Mario Kart! :S De har inte med F-Zero i kvalomgångarna, lär inte komma förrän i finalen. :( Oh well, jag lyckades i alla fall ta mig till Yoshi i Malmö, men där var det stopp. Trodde inte ens jag skulle komma förbi första omgången så jag är nöjd. ^^ Blev ju trots allt bästa tjej... utav tre.. och en var 10 år eller något... ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Åh, jag tänkte ju delta i årets Nintendo SM, men nu är jag lite osäker. Jag hade troligtvis inte kommit långt (då jag inte alls är särskilt erfaren inom Nintendos senaste generation), men nu är chansen ännu mindre då man skall spela DS också. Och jag som fortfarande inte ens rört i en sådan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2005 Äsche, du kan ju ställa upp i alla fall, det är kul ^^; och man kan testa de flesta spelen på plats om man vill innan också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 >:) Visby finns inte med i listan! Ah, nåja. Hade nog inte tänkt ställa upp ändå. UppCon och kåren duger gott. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Äsche, du kan ju ställa upp i alla fall, det är kul ^^; och man kan testa de flesta spelen på plats om man vill innan också Vilken blunder. Att förlora mot en icke DS-ägare som bara testat spelen precis före. Om man äger en DS med spelen själv alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet september 10, 2005 Anmäl Share Skrivet september 10, 2005 Hade jag inte haft ett jävkla avbrott i tv-spelandet hade jag kanske ställt upp men nu vettefan :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 11, 2005 Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Eventuellt. Dröjer ett bra tag till det dyker upp i Kalmar, men som tur är så ligger det i allafall efter Uppcon vilket jag är tacksam för. Känner mig smått orolig inför Yoshi: T&G då jag aldrig testat det förut. Hopppas att det inte är svårare än att man lär sig grunderna på en, två-fem minuter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 11, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2005 Känner mig smått orolig inför Yoshi: T&G då jag aldrig testat det förut. Hopppas att det inte är svårare än att man lär sig grunderna på en, två-fem minuter. Det är jättelätt att sätta sig in i, i alla fall var det det för mig. ^^ Så det är ingenting du behöver oroa dig över... :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg