SkuttyWan Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Jag är lite nyfiken över ifall det finns någon i Skåne som är intresserad av att typ ha någon form av cosplayworkshop eller liknande? Är så tråkigt att sitta och sy i sin ensamhet.. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Featurette Skrivet januari 1, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Hej! Jag är intreserad av att cosplaya, Om det bara fanns någon stans man kunder göra det! Känner du till någon förening som anordnar cosplay tävlingar i närheten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Birdflyer Skrivet september 17, 2006 Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Har fått uppfattningen att det finns ett gäng cosplayare från MangakaiLund. Vet inte, ni kanske redan är medlemmar där, men om ni inte visste det så vet ni nu ivarjefall ;) mangakailund.org är deras hemsida. Hoppas ni hittar lite galna cosplayare där :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FunkyRaspberry Skrivet februari 20, 2009 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2009 PMa mig om ni behöver nån allmän person ;P har funderat på det där med cosplay ett tag och jag tycker det vore fett coolt att göra mig nåra dräkter typ ^^ exempel: Pyramid Head (Silent Hill) Order of the Sword uniform (Devil may Cry 4) Katamari (Katamari damacy/ beautiful katamari) Tetris Block (JAG VET LOL, MEN FETT KUL xD) Leeroy Jenkins (World of Warcraft) sist men inte minst vill jag göra Anon (4chan / /b/ / ja ni fattar) fattar ni inte; gå till 4chan.org lol Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg