Keitaro Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Nu har jag precis kommit tillbaka från min semester i Syrien, och där visas det mycket anime (det har det alltid gjort). Men det fanns två serier jag vart intresserad av, och jag undrar vad dom heter. Nr 1: Det är någon form av action/äventyr serie där dom goda består av ungefär 7-9 pers. Alla är klädda i rött, fyra gula knappar på jackorna, och en lång gul halsduk, det är vad alla har på sig. Men varje karaktär kan göra olika saker. Huvudpersonen kan göra så att allt runt omkring honom blir slött, och just därför springer han snabbt. Tjejen (den enda tjejen) kan känna när det är någon fara på gång. En kille med långt hår och en lång spetsig näsa (och jag menar lång), kan flyga (tror att han har någon form av jetpack under skorna) En vithårig kille vars högra hand är en kulspruta och ena knä är en bazooka av något slag. Det finns två mörkhyade killar. Ena är stark som fan, och den andra vet jag inte vad han kan göra. En baby också som kan skapa ogenomträngliga kraftfält. En flintskallig kille som kan förvandla sig till allt möjligt. Det är karaktärerna jag minns. Serie nr 2: Det är någon form av mecha serie där dom summonar fram deras robot (om jag inte minns fel). Huvudpersonen var klädd i vitt och grönt, hade någon levande röd boll på axeln med enorma svarta ögon. Den andra personen gick klädd i rött, hade stort blått hår, och hade en gul orm på axeln. Tror att han var en rockartist, fast det kan vara fel. Så fanns det också två tjejer, men det enda jag minns om dom två var att ena hade rött hår, och den andra tjejens ögon var täckta av håret hela tiden (tror att det var blått hår) Yes, det var det! Så om någon vet vad det är för två serier, säg bara till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Den första seien borde vara Cyborg 009. Sen vilken av Tv serierna du såg på är en annan femma. Cyborg 009 (TV) Cyborg 009 The Cyborg Soldier (TV) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Den första var Cyborg 009 The Cyborg Soldier (TV). Men nu återstår den andra serien. Men tack för hjälpen :D :D :D ! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Är det ingen som vet vad den andra serien heter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 alltså jag känner igen ett par serien d'är dom trolalr fram deras robotar på men kan du ge lite mer info om den serien som du kan komma på?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erika Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Är inte den andra God Bless Dan Cougar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 hmm kan inte det inte vara Godannar da.. mn jag kopm er itne ihåh om dom summoade robotarna dära.. men jag vet att dena en tjejen hade kort rött hår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 Jag har redan beskrivit männen i serien (man kan då inte precis säga män, med tanke på hur gamla dom är). Det var några avsnitt där det fanns tre extra tjejer med som hade tomteliknande kläder på sig kom jag precis på. Just det! En person till. Jag tror att han var skurken, men han hade långt vitt hår som stod rakt upp, och ett stort vitt skägg. Hoppas den informationen räcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Hur såg animationen ut ? såg det ut som en 80,90-tals serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet september 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 20, 2005 Det gjorde den! Den var ganska gammal Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg