Avathar Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 Ja som f*rv*ntat blev flytten n*gra timmar sen och kom inte ig*ng som det var t*nkt pga tekniska program men nu *r den uppe, iallafall f*r mig och flytten gick bra. F*r n*rvarande bara tillg*nglig genom en v*ldigt konstig l*nk tills DNS flytten har f*tt jobba lite till. S* den f*rsta som l*ser detta kan vara glad att veta att nu *r inget trasigt l*ngre och v*lkommen till den nya servern. MVH Daniel Freij Ansvarig - Anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 1, 2005 Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 roflmao inget trasigt vad hände med å,ä och ö Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet september 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 blir så när man postar från root på servern. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet september 2, 2005 Anmäl Share Skrivet september 2, 2005 Fick vi inte veta "specs" på den nya superhäftiga servern??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Det går sjukt, och jag menar sjukt mycket långsammare nu jämfört med före bytet. Ibland får jag vänta tio sekunder på att forumet öppnar en ny sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 3, 2005 Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Det går sjukt, och jag menar sjukt mycket långsammare nu jämfört med före bytet. Ibland får jag vänta tio sekunder på att forumet öppnar en ny sida. Samma här, något verkar vara knas Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 format c: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Det går sjukt, och jag menar sjukt mycket långsammare nu jämfört med före bytet. Ibland får jag vänta tio sekunder på att forumet öppnar en ny sida. Pling! dagens I-lands problem. Har inte märkt av nån förändring, dålig som bra. Alltså gick bytet rätt smidigt enligt mig. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Har inte märkt av nån förändring, dålig som bra. Alltså gick bytet rätt smidigt enligt mig. ^^ Jo, nu går det lika fort igen. I-landsproblem kanske. Men hade det varit 10 sekunders väntetid för vareviga klick så hade jag nog lämnat forumet. Det handlar nämligen inte om ett klick per besök. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 9, 2005 Anmäl Share Skrivet september 9, 2005 Har inte märkt av nån förändring, dålig som bra. Alltså gick bytet rätt smidigt enligt mig. ^^ Jo, nu går det lika fort igen. I-landsproblem kanske. Å andra sidan är ett internetforum en typisk ilandssak, så i-landsproblem kan vara högst relevanta. Hade det varit 10 sekunders väntetid för vareviga klick så hade jag nog lämnat forumet. Det handlar nämligen inte om ett klick per besök. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg