forehead Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Anime.se byter under dagen server, så eventuella störningar kan uppstå. Vi ursäktar för röran och kämpar för att bytet ska gå felfritt. Tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Skulle inte vilja uttrycka det som kämpar, jag förväntar mig att nertiden kommer att ligga runt en till två timmar så som det ser ut nu. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Får en nyfiken datornörd som jag veta vad det är för innehåll i er nya server, samt vart den skall stå? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Nope :) vart går o tracerouta men vad som e i den. :D e statshemligheter det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg