ElgeN Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Fan suck asså... Klart att en film blir bättre med en större budget. Fast det beror lite på vem det är som leker med pengarna. Är det ett geni, kan detta lika gärna bli riktigt jävla bra :) Jag är endå rätt skeptisk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Vi får väl se hur det blir.. :) Det är kanske bättre att vara riktig pessimist, då kan man ju nästan inte bli annat än positivt överraskad ;) Och jag skulle inte vilja spela Rei direkt, men att bara vara något litet i bakgrunden skulle inte vara fel.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hehe, mkt klokt ;) Pessemistvägen kan aldrig misslyckas när man vill få ut ngt av de man tvekar till :P Det hade varit ngt att skryta lite om bland sina animepolare va ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Jag är en väldigt klok liten flicka ;) Jaa, det skulle verkligen vara något :D Inte för att jag har så många kompisar som kollar på mycket på anime, men men ;) Jag skulle alltid kunna skryta här, haha :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Lite off topic men ändå Höll på att sätta kaffet i halsen när jag såg det, men lyckligtvis så är det fake XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hum, bilden fungerar inte.. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Nu funkar den :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 HAHHAHAHHA docster, förstår varför du nästan satte kaffet i halsen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Nu har jag visserligen bara sett bilder från Cowboy Bebop.. men.. erhm.. det såg så löjligt ut att jag nästan satte påskgodiset i halsen jag med :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Då kan ni fatta hur jag (en hardcore bebopare) reagerade ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Det kan jag verkligen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ja den bilden var allt lite underlig B) Bör man hyra sig den vanliga filmen bebop kanske? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 hehehe, ok, Evangelion i all ära, men jag kan bara se det framför mig, en 2km lång kö för att få se den först och 90% av den sitter och säjjer "Rei live" om och om igen lite halvt dreglande *ryser och gömmer sig under skrivbordet* Må det inte bli så, *asg* ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Evangelion i all ära, men så stort är det nog inte i sverige:p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Tänkte mig inte sverige dock, men av hur väl jag känner mina vänner som ser på anime så tror jag nog att det kommer bli en hel del sådana som köar. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 ja jo kanske det, känner dock inga som har sett den förutom jag:/ Men jag känner väl bara runt 5 st som gillar anime så det kanske inte är så otroligt :P Men det vore ju bara kul om det är stort här, för då kanske man kan få in fler anime till svenska biosalonger... The end of Evangelion på bio-duk vore inte allt för dumt >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 docster: AHAHahahAH, bilden. AHAHAHAHaha. Fy fan vad bra! Hade varit skönt om de verkligen hade gjort en sådan film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Patetiskt. Cowboy Beebop suger lika bra utan live-action. Hur fan kan man göra en live-action på Evangelion?? Kränkande... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Patetiskt. Cowboy Beebop suger lika bra utan live-action. Hur fan kan man göra en live-action på Evangelion?? Kränkande... Klart det går att göra en live-action på Evangelion, allt går, frågan är ju om det kan bli bra, men jag tror inte dom vågar göra en Matrix av den, får vi hoppas. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Herid Fel, du använder ordet suger väldigt ofta. En gissning är att när du säger "Den suger" så har du inte sett klart den, utan bara sett några episoder... Tycker inte man ska uttala sig om en serie om man inte har sett klart den. Å andra sidan kan jag ha fel. :) Jag ber verkligen till en högre makt för att dem inte ska sabba Eva iochmed detta! *_* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Gottfolk, hur än denna live action film kommer ut så står fortfarande mästerverket kvar, och nu när det inte är en tecknad film så kan det inte förstöra lika mycket, vad jag tror.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Bara dem inte lyckas förstöra filmen. Jo, tänkte precis likadant. Detta har ju hänt ett antal gånger att de har lyckats förstöra en film genom att släppa en rutten uppföljare eller så... rätt jobbigt att vissa bara tänker med insidan av plånboken ^^ Hoppas det inte blir så i det här fallet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg