Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 först när jag hörde detta så trodde jag bara att det var ett dåligt skämt. men nu verkar det ju faktiskt som om det kommer komma en live action på denna otroligt bra anime. hörde att det skulle finnas med trailers eller liknande från live actionen på den nysläppta re-maken av NGE. är det någon som har lite info om detta? kanske en länk eller så där man kan läsa mer eller kanske tillochmed kolla på någon bild ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beCet Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag vet inte om detta är vad du hade tänkt dig... Men jag hoppas att detta stillar din nyfikenhet .. -> http://www.animenewsnetwork.com/article.php?id=3608 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Bara dem inte lyckas förstöra filmen. Tydligen ska Harry Potter ungen spela Shinji! REDAN FÖRSTÖRT INNAN MAN SETT DEN! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 var inte det där med att harry potter ungen som skulle spela shinji bara ett dåligt skämt? det ska väl vara japanska skådespelare i filmen. eller har jag fått det hela om bakfoten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaze Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Som jag hört det är det inte ett skämt, men som sagt man kan juh alltid hoppas på att det var det >:D Vill inte se honom som Shinji, då tror jag nog jag gör nått katastrofalt med skaparna av filmen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 ÄLSKA EVANGELION !! detta är riktigt spännande..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Det där kan ju inte vara annat än på planeringsstadiet? Irriterande om man kommer att få vänta flera år på den och så kommer det nog tyvärr att bli också. :S Jaja, man får väl trösta sig med att GTO i alla fall finns som "live action" redan nu. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 det var ca ett år sen jag först hörde talas om den. och om de nu har lite förhandstittar och så på gång så borde de ju åtminstone vara en bit på vägen :) hoppas de inte drar ut alldeles för långt på tiden bara. gto live action var förresten väldigt bra :) efter att jag sett den så fastnade jag ordentligt för vanlig japansk film och försöker nu kommer över så mycket som möjligt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosatsu Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Här har ni en sida som har kanska mycket information och concept art. http://eva.trivialbeing.net/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolrath Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hehe det skulle vara nått, om det lyckas. =) Anime serien ägde i allafall förutom att det var för mycket, Varför fins jag, alla hatar mig osv =) men annars var den frän =)) hur monga slut fins det till serien ? jag har sett två stycken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Vad jag vet så ska det vara blandat med asiatiska och amerikanska skådespelare... coh så ska ju dom som gjorde specialeffekterna i LotR göra dom i den här filmen också:) Så visiuellt tror jag att det kommer gå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hehe det skulle vara nått, om det lyckas. =) Anime serien ägde i allafall förutom att det var för mycket, Varför fins jag, alla hatar mig osv =) men annars var den frän =)) hur monga slut fins det till serien ? jag har sett två stycken. Det finns två slut, ett där tv-serien slutar, och filmen "End of evangelion", som dom gjorde efter att han skaparen blivid mordhotad av fans. Men jag tyckte nästan mer om första slutet, fast båda är riktigt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Ojdå.. ska bli intressant att se hur det blir. Får väl hoppas att det inte kommer i närheten av Sailor Moon Live Action.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Ojdå.. ska bli intressant att se hur det blir. Får väl hoppas att det inte kommer i närheten av Sailor Moon Live Action.. det är inga fel på sailor moon live action :P den vet vad den går för. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Ojdå.. ska bli intressant att se hur det blir. Får väl hoppas att det inte kommer i närheten av Sailor Moon Live Action.. Hm, Sailor Moon live action? Finns det? Herregud, var det inte tillräckligt dåligt som det redan var..? >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Haha, det finns, och den är.. hemsk. Dåliga skådespelare och fula datoranimationer :( Personligen gillar jag Sailor Moon (tycker i alla fall att mangan är äckligt snyggt tecknad) så jag är väldigt besviken :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Haha, det finns, och den är.. hemsk. Dåliga skådespelare och fula datoranimationer :(Personligen gillar jag Sailor Moon (tycker i alla fall att mangan är äckligt snyggt tecknad) så jag är väldigt besviken :( Hm, har inte kollat in mangan, har bara sett reklam för nåttsånt för den i manga mania, och den ser bara för dum ut :S Men det är ju bara en fånig framsida så.. Sålde dom inte den i typ, vanliga affärer förut/nu? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Mja, det där de sålde i affären är inte den "riktiga" mangan, utan bilder från animen.. Naoko Takeuchis original-manga är väldigt snyggt ritad.. :) Fast nu kanske vi hoppar lite från huvudämnet.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hm, ja såå var det ja, usch va tråkigt.. Minns att jag fick nått sånt fast med Toy story i nån Kalle Anka tidning för länge sen.. Menmen om man kommer ifrån orginalämnet så kanske man bör prata om det nånannanstans? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Usche usche.. hehe.. ja, vi får kanske starta en ny tråd ;) Eller så kan vi helt enkelt droppa ämnet.. :) Men för att återgå till huvudämnet, så vill jag inte heller se Daniel Radcliffe som Shinji. Då kommer jag sitta och tänkte på Harry Potter hela tiden. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Hah, jaa det vore nog ganska hemskt, men det kanske går om han skippar glasögonen och färgar håret svart och blir lite magrare och blekare :) Bäst skulle det kanske bara om dom tog någon helt okänd till hans roll... Hans utséende är ju inte precis nått som ska sticka ut allt för mycket enligt mig: ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Halft OT här va ;). Nämen jag hoppas verkligen inte dem kommer förstöra NGE nu pga detta. Aja det är bara att vänta och se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Med tanke på deras stora budget så lär det inte bli någon B-film direkt så:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Stor budget är väl inte någon garanti för bra film direkt.. men vi får hoppas :) Förresten, med tanke på Radcliffe och att de ville ha europeiska skådespelare, tror ni det kommer bli auditioner i Sverige då också? Hehe ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exile Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 Stor budget är väl inte någon garanti för bra film direkt.. men vi får hoppas :) Förresten, med tanke på Radcliffe och att de ville ha europeiska skådespelare, tror ni det kommer bli auditioner i Sverige då också? Hehe ;) Hah nej men då får dom mer pengar till specialeffekter, samt fler och bättre skådisar, och mer tid! Altså är det ett + till bättre filmen, men inger = till en bra film nej:p Ah,vad matematisk man är... Hah, jaa det vore ju något om dom gav ut information till skolorna om att man kunde provspela:) Vem skulle du vilja spela då?;p (jag ingen, vill inte:D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg