forehead Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Den romantiska komedin Honey & Clover (Hachimitsu to Clover) om studenten Takemoto som blir förälskad i flickan Hagumi, som tas hand om av en lärare på skolan, kommer att göras till en spelfilm. Enbart mangan har sålt i över 3,6 miljoner exemplar, och serien gjordes även nyligen till en anime vilken har fått stor uppskattning. Nu är det då även dags för en riktig spelfilm där vi bland annat kommer se Sakurai Shou i huvudrollen och Aoi Yuu som Hagumi. Inspelningen kommer att börja i oktober, och filmen tillsammans med soundtracket väntas släppas under sommaren 2006. Även The Prince of Tennis, serien om den talangfulla tennisspelaren Ryoma Echizen, kommer att bli till en spelfilm. Serien går för tillfället i Shonen Jump och går att få tag på engelska ifrån VIZ. Tyvärr finns ingen information om när den kommer släppas tillgänglig. - Källa 1, Källa 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 yea, Honey & Clover som live-action! Sweet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Säger detsamma :) Animén är mycket bra, och jag tror det kan bli väldigt bra live-action av den. Fast serien handlar väl mer om hela "gänget" än bara de två. I många av de hitills släppta avsnitten har det inte alls handlat om Takumoto och Hagumi, jag menar, det har handlat betydligt mer om Yamada och Mayama. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Säger detsamma :)Animén är mycket bra, och jag tror det kan bli väldigt bra live-action av den. Fast serien handlar väl mer om hela "gänget" än bara de två. I många av de hitills släppta avsnitten har det inte alls handlat om Takumoto och Hagumi, jag menar, det har handlat betydligt mer om Yamada och Mayama. Jo,serien fokuserar sig på relationen mellan Taki och Hagu men på senare så har det övergått mer till Yamada och Mayama. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Spelfilm baserad på manga får mig alltid att skrikande fly bort i motsatt riktning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg