FallenAngelII Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Varför kan alla ta med sig en massa saker men ingen kan ta med sig en pajform? >_>' Snart skippar jag pajen och inför pannkakor istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Varför kan alla ta med sig en massa saker men ingen kan ta med sig en pajform? >_>' Snart skippar jag pajen och inför pannkakor istället. För att ingen äger en pajform kanske? (Jag gör det iaf inte). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FallenAngelII Skrivet december 9, 2005 Anmäl Share Skrivet december 9, 2005 Jaha, först på plats. OK, jag VAR först på plats, sen kom det fler, men det är först nu som en dator blivit ledig. Tydligen finns dert gratis internet här i form av tre datorer. Anyway, jag upptäckte nånting hemskt precis innan jag stack hemifrån. Min enda pajform var borta! Den var ju ganska risig, så plastpappa kanske kastade den. Men nu har vi ingredientser till 6 pajer, men ingen pajform! Så om ni har en pajform hemma, SNÄLLA, ta med den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 10, 2005 Anmäl Share Skrivet december 10, 2005 Tog med en pajform men har fortfarande inte sett skymten av någon paj... Dock har det ju varit mord i köket så du är förlåten ;) Fasen vadbäst med gratis internet på konvent. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puhiceus Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Jag kunde inte komma var tvungen att jobba :( *Gråter floder :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet december 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Öh... tack gott folk för ett galet konvent. Många plus- respektive minussidor med ett improviserat "ta med något kul"-konvent. Plussidan var att det alls blev av, för det skulle det inte blivit om jag varit tvungen att planera något. Minussidan var att det blev lite kaotiskt då och då, när saker och ting krockade. Men det gjorde inte så mycket. En ungefär 100 personer (exklusive dräktlekare) bidde det, så vi kan lugna i ron konstatera att lokalerna duger även för nästa gång (om det blir någon). Och så slogs ett underligt rekord: Flest arrangörer per besökare! En arrangör för bara en och en halv besökare! Det ni! :P Lite trist var det väl för butikerna som släpade sig dit, i och med att mindre tillställningar som den här mest drar gammalt erfaret konventsfolk som inte handlar så mycket. Men men. Som arrangör var det dock kul att bara ha en sak att ta hand om, även om jag fick gå runt och plocka upp efter slarvigt folk också. Tack till alla som kom, det var en kul helg. Synd att jag missade Cyborg 009-dubben. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Synd att jag missade Cyborg 009-dubben. Det är ju mitt band, så du kan ju låna det någon gång när du känner för det, inga problem. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 12, 2005 Anmäl Share Skrivet december 12, 2005 Synd att jag missade Cyborg 009-dubben. Det är ju mitt band, så du kan ju låna det någon gång när du känner för det, inga problem. XD Du skulle inte kunna låna ut Vindarnas Krigare till en annan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Rolig konvent och jag tyckte du gjorde ett bra jobb Genma! You're under arrest var min favorit på filmvisningen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 Rolig konvent och jag tyckte du gjorde ett bra jobb Genma! You're under arrest var min favorit på filmvisningen ^^Jättekul att du gillade 'you're under arrest', OAVn är tokmysig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg