Hampe Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 http://users.wpi.edu/~alison/nintendo_party/ Hemskt? Amerikaner kan inte cosplaya ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Jadu inte såg det bra ut iaf >_<. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Inte bara den röda färgen mot grå bakgrund som skar sig totalt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 det är såhär cosplay ska se ut: inte såhär: http://users.wpi.edu/~alison/nintendo_p ... 010150.JPG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Galondir Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 ahahahaha XD älskar "hood brothers" :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet oktober 6, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2005 grymm mario-cosplay^^ gillar inte när man letar nya bilder på nån karaktär man gillar från nån serie och man hittar en massa läskiga amerikaner som cosplayer(hemskt) som dom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caroibara Skrivet oktober 7, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 Vissa folk lägger ju inte ner någon tid alls på sina cosplay =/ Då ser det ju bara hemskt ut då man toror att man kan göra en bra cosplay på bara en dag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cupcakeillon Skrivet november 3, 2005 Anmäl Share Skrivet november 3, 2005 Omfg! O_o' Dom borde kanske tänka lite mer på att verkligen ändra sitt utseende så man faktiskt ser ut som karaktären och lägga ner mer tid på grejer! >.<' Usch... >.<' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet november 7, 2005 Anmäl Share Skrivet november 7, 2005 Hmm..egentligen kan väl många cosplaya, sedan har det väl med vad folk tycker om den :3 tror jag iaf <.< och vad jag fått för mig så är det där från en födelsedagsfest o_o som oftast i mitt fall inte brukar ha alldeles för seriösa dräkter. ^^; Jag diggar faktiskt de flesta på den sidan ^^ *kidnappar lakitun, alla shu guysen och tetrisblocket bara för att*XD Nej..hemskt var det iaf inte o__o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet november 20, 2005 Anmäl Share Skrivet november 20, 2005 Såhär ska det se ut! :D NGE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg