Hampe Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Hanpusu-kun's Galleri Uppdateras när man har ork till att rita en ny bild. New! 1 Januari 2006 Kille med halsduk. Var väl tänkt att detta skulle bli ett självporträtt men det stegade iväg mot något annat. Scannern gjorde också så att bilden inte ser helt "fin" ut utan ganska så kornig. Ska se om jag akn få upp en ordentlig senare. 6 september -05 Tjej - leende Tecknat på måfå 28 augusti -05 Sand Village Babe Fanart till Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 30, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2005 Från vad jag ser har du väldigt stor potential. Din stil är lite rostig, men med träning kommer du gå långt! Bilden: Hennes armar är alldeles för smala. Ansiktet är bra, kroppen också. Ett tips vore att hennes pannskydd skall gå under håret och inte över. Antingen det, eller så ska inte skydded töjas ut så av hennes hår, utan håret skall istället tryckas in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 31, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Från vad jag ser har du väldigt stor potential. Din stil är lite rostig, men med träning kommer du gå långt!Bilden: Hennes armar är alldeles för smala. Ansiktet är bra, kroppen också. Ett tips vore att hennes pannskydd skall gå under håret och inte över. Antingen det, eller så ska inte skydded töjas ut så av hennes hår, utan håret skall istället tryckas in. Det är just armarna jag blev mest besviken på ^^; men troligtvis kommer under dagarna en bild jag gjort för typ ett par dagar sedan, och sedan kanske några veckor efter det en färglagd. Btw. Är det någon annan här på forumet som använder openCanvas 3.05E? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 31, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 31, 2005 Jag använder det till att göra lineart, om jag nu gör någon. Men färglägger sällan i det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet september 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 1, 2005 Jag använder det till att göra lineart, om jag nu gör någon. Men färglägger sällan i det. Färgläggr inte heller i det ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet september 5, 2005 Anmäl Share Skrivet september 5, 2005 hur har alla här på forumet råd med senaste photoshop egentligen? kostar typ 4445,17 kr om man köper direkt från adobe.com... aja, bara o börja spara ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Bilden var fin, som Vicious sade så har du stor potential. Han nämnde även de felen som jag kan påpecka. Jag tycker att ansiktet blev bäst på den bilden. Men du ska inte vara nöjd med det, du ska alltid sträva mot att bli bättre >:D Sedan undrar jag vad det står med kanjin på bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 dc++ annars =) hur har alla här på forumet råd med senaste photoshop egentligen? kostar typ 4445,17 kr om man köper direkt från adobe.com... aja, bara o börja spara ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Snyggt men ja tycker du borde lägga ner lite mer tid på hennes hår.. lr träna dig på att ritta hår bätre. annars snygga detaljer lite love hina stilen kanske >^.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet januari 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2006 Updaterad med en bild. Gjordes nu under julafton, men har itne orkat scanna in den hittils. Får ta och önska er ett gott nytt år. Och ev. ska man inskaffa en wacom snart också. lite onödiga nyheter men wtf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg