SpiXx Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Jag har upptäckt att ni elaka människor har kickat vårat heltidstroll på sidan :( kanske var längesedan... Varför? / När kommer han tillbaka? Korinthian btw... :P .S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Jag skulle inte sätta mycket pengar på att han kommer tillbaka alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpiXx Skrivet augusti 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Är han bannad på livstid? Vad händer då med hans härliga (hrrm) cynisism? Hans dryga kritik osv? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 jag skulle chansa på att den uteblir ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Uteblir så gått det går. Han kan alltid byta ip och skapa nya användare, men vi bannar dem så fort vi upptäcker det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg