Manga förevigt Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Hej! :D Vet ni någonstans man kan köpa Suicide club med svensk textning? M V H Manga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Det är väll bara att köpa Paranoia Agent ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymoose Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Hej! :D Vet ni någonstans man kan köpa Suicide club med svensk textning? M V H Manga Suicide Club finns bara på import såvitt jag vet. När vi ändå är inne på ämnet förresten, är den något bra? Den verkar mest bara överdriven nämligen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet november 15, 2005 Anmäl Share Skrivet november 15, 2005 Den är helt sjukt bra och förvirrande. En eloge till den som har fattat hela filmen efter att sett den första gången krävs att man ser om den. Helt klart på min topp 5 lista över östasiatiska filmer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Såg den hos en kompis idag, själv tycker jag att den var överdriven men underhållande som attans ^^ Satt och skrattade hela tiden *tackar alla överdrivet blodiga japanska filmer* <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mewt Skrivet maj 20, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 20, 2006 Någon som kan berätta för mig vad Suicide Club handlar om? Man kanske kan höra det på namnet men men.. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet maj 21, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2006 Originaltitel: Jisatsu Circle Regissör: Shion Sono Utgivningsår: 2002 En ny tjejgrupp; Desert, når enorm popularitet över hela landet. En dag hoppar 54 skolflickor samtidigt framför ett tåg i ett kollektivt självmord. Detta blir upptakten till en rad rituellt färgade självmord bland ungdomar. Polisinspektör Kuroda har huvudansvaret för utredningen om denna livsfarliga ungdomstrend och försöker hitta kopplingen mellan Desert och självmorden. Andra spår leder till en mystisk websida. http://www.filmtipset.se/film/Suicide-Club/11727.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mewt Skrivet maj 21, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 21, 2006 Tack för infot Mellow. Den verkar vara engagerande. Jag är sugen på en ny film ^^ Kan inte göra det än dock, är pank efter inköp av manga :( Upplever man det mesta genom Inspektör Kuroda's perspektiv eller skiftar det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet maj 22, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2006 I huvudsak så är det från Kurodas perspektiv men det skiftar lagom om jag inte minns fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg