Hampe Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Well, jag hoppas det finns några manga/anime intresserade umebor, eller närbelägna personer här på forumet. För jag hade tänkt berätta lite om kommande föreningen Tenshi-Kai Föreningen kommer troligtvis ha sitt första möte nu i höst, men allt detta beror på om jag får ihop lite fler styrelsemedlemmar. Vi kommer iaf. fokusera oss på manga, anime och andra japanrelaterade medier. Vi kommer ta årsavgift för föreningen, så vi kan inhandla saker typ till animevisningar m.m. Jag kommer vara ordf. och sköta det mesta med föreningen att göra. Stadgar är typ klara, men letar fortf. efter lite annat grejs ;D Skriver väl hit ett datum när vi typ har vårat första möte ^^ Well, våran något utdaterade sida, ny design m.m. komemr troligtvis snart, med mer info xD http://www.tenshi-kai.tk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Bor närmare Umeå än Stockholm så det är lite positivt. Får se om man kan vara med, eller något. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seras Skrivet januari 10, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2006 Har det blivit något av planerna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Det får jag hoppas. Annars får någon annan ta tag i det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inkstaine Skrivet januari 11, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2006 Det får jag hoppas. Annars får någon annan ta tag i det. Jag vet själv hur drygt det är när föreningar lägger ner (Erfarenhet av Falu Japanförening) så det vore synd om det skulle hända något sådant med Tenshikai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet maj 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 :< tyvärr har det blivit så. Skolan kom i vägen och en annan förening startade däremot. dock är jag väldigt aktiv i den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet maj 19, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 19, 2006 Vilken förening är du aktiv i Hanpusu-kun? Har ni lust att vara en del av Mangakai och få ta del av vårt medlemsutskick? Det kommer ut åtta gånger året och i det får ni gärna göra reklam för er animeförening. Vem vet - kanske ni hittar fler Umebor som vill vara med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg