Hampe Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Metroid Prime Hunters onlineNu är det bekräftat Det har varit mycket prat om huruvida Metroid Prime Hunters skall ha wi-fi-stöd eller inte, men på den officiella sajten står det nu svart på vitt att spelet kommer kunna spelas online. Det förklarar i alla fall varför spelet tagit mer tid på sig att komma ut än vi först beräknat. http://www.metroidhunters.com/ Låter muchos bra, ser verkligen fram emot det nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Samma här! När jag hörde att spelet inte skulle ha stöd för onlinespel bestämde jag mig nästintill att ignorera det, men nu ser det ljust ut igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frezze Skrivet oktober 5, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2005 Jag har spelat demon som bara den med min polare, älskar det för den sköna styrningen och att det är just Metriod! Ska bli riktigt spännande att få spela det mot andra över hela världen, bara luta sig tillbaka i sängen och lira lite Metriod Prime... omg! Tänk bara sedan om ett liknande WoW skulle komma till NDS, shit alltså... såååå grymt XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg