Yrat Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 VAD NI ÄN GÖR, KÖP INTE DENNA PRYL. Svek mig direkt jag köpte den, den suge roch ger inget alls bas i hörlurarna. Så vad rekomenderar ni för prylar man skall undvika http://images.webhallen.com/boxshot.php?id=43618 Jag är ledsen men de gick inte göra en IMG link direkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 VAD NI ÄN GÖR, KÖP INTE DENNA PRYL. Svek mig direkt jag köpte den, den suge roch ger inget alls bas i hörlurarna. Så vad rekomenderar ni för prylar man skall undvika http://images.webhallen.com/boxshot.php?id=43618 Jag är ledsen men de gick inte göra en IMG link direkt. Bara en fråga. KOSS the plug är typ den mest basåtergivande ute på marknaden? Har ett par utav den gamla versionen hemma. Men det kanske är för att du inte får den tillräckligt bra in i öronen eh? ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Små hörlurar kan ibland vara sönder direkt vid köpet, tveka inte att be om ett par nya. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet augusti 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 VAD NI ÄN GÖR, KÖP INTE DENNA PRYL. Svek mig direkt jag köpte den, den suge roch ger inget alls bas i hörlurarna. Så vad rekomenderar ni för prylar man skall undvika http://images.webhallen.com/boxshot.php?id=43618 Jag är ledsen men de gick inte göra en IMG link direkt. Bara en fråga. KOSS the plug är typ den mest basåtergivande ute på marknaden? Har ett par utav den gamla versionen hemma. Men det kanske är för att du inte får den tillräckligt bra in i öronen eh? ;P Btw så bor vi ju på samma Crib nämnligen Ersboda :P Har väl kanske stor öron, men jag tappar lätt ut dom eftersom dom sitter inte direkt fast. Sedan är de ju drygt att hålla på med att byta "lakrisbitar" då och då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 VAD NI ÄN GÖR, KÖP INTE DENNA PRYL. Svek mig direkt jag köpte den, den suge roch ger inget alls bas i hörlurarna. Så vad rekomenderar ni för prylar man skall undvika http://images.webhallen.com/boxshot.php?id=43618 Jag är ledsen men de gick inte göra en IMG link direkt. Bara en fråga. KOSS the plug är typ den mest basåtergivande ute på marknaden? Har ett par utav den gamla versionen hemma. Men det kanske är för att du inte får den tillräckligt bra in i öronen eh? ;P Btw så bor vi ju på samma Crib nämnligen Ersboda :P Har väl kanske stor öron, men jag tappar lätt ut dom eftersom dom sitter inte direkt fast. Sedan är de ju drygt att hålla på med att byta "lakrisbitar" då och då. Jag byter aldrig lakritsbitar ;D Köpte mina fina koss utav en kompis. Men konstigt att du inte får bra bas ;/ OT: Jaså ;P trefligt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Koss the plug funkade inte bra för mig heller, oftast är jag aktiv och vill inte sitta i 2 minuter för att få lurarna att sitta som dem skall. Jag kör med externa neckband lurar istället dem passar mig bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Själv använder jag inte heller mina KOSS the plug aktivt. Just nu körar jag iPod´s original lurar, och sen ska jag försöka inhandla ett KOSS Porta Pro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 VAD NI ÄN GÖR, KÖP INTE DENNA PRYL. Svek mig direkt jag köpte den, den suge roch ger inget alls bas i hörlurarna. Så vad rekomenderar ni för prylar man skall undvika http://images.webhallen.com/boxshot.php?id=43618 Jag är ledsen men de gick inte göra en IMG link direkt. Haha, innan jag kollade länken så tänkte jag "Hmm, man kanske skulle lägga up en länk till de där skumma lurarna man köpte på webhallen..." De sitter inte alls bra, och som S-M sa, det tar ca 2 min att ens få in dem. Sen så åker de ur efter några sekunder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Jag är ännu en i skaran som ogillar Koss the plug. Vad jag minns finns det plastbitar att köpa för att kunna kringgå problemet med att det tar flera minuter att få dem att sitta bra, men de kostar om jag inte minns fel lika mycket som lurarna själva gjorde, så det var inget jag ville testa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Jag tycker inte heller att dom är bra. Krångligt att få dom att sitta rätt i örat. Vanliga öronsnäckor funkar perfekt tycker jag, för jag använder inte snäckor så ofta endå! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Tar ungefä'r 20-30 sekunder för mig att få mina koss-pluggar att sitta fint.. bäst ljud, utan tvekan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet september 19, 2005 Anmäl Share Skrivet september 19, 2005 Även jag har ett par Koss The Plug. Det finns som en annan nämnde tidigare ett par "gummi-granar" för att kringå detta problem, de skall sitta bättre då. Men, jag tycker inte bara de sitter dåligt, jag tycker även att den har brist på välljudande diskant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg