JIN Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Massa konstiga hähä http://www.photomann.com/japan/machines/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Den knäppaste måste ju vara den som man kan köpa flygförsäkringar i. Bara knäppt.. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Håller med.... Det är läskigt vad dom kommer på.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 Den knäppaste måste ju vara den som man kan köpa flygförsäkringar i. Bara knäppt.. XD eller "used" schoolgirl panties ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 3, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2004 He, jag skulle skratta ihjäl mig om jag hittade en maskin med begagnade trosor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 4, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 4, 2004 jag skrattar ihjäl mig av bara tanken på det. vem kommer på nåt sånt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JIN Skrivet maj 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 skulle inte förvåna mig om det är mer killar än tjejer som köper dom dära trosorna haha, antingen gamla gubbar som vill sniffa o slicka på dom hahaha, eller ungdommar som köper dom o visar sina kompisar "vad dom erövrat" :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet maj 5, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 5, 2004 JIN: Det är enbart i sexuella syften som folk köper dessa trosor, det är inget man ens behöver fråga sig.. Japanerna skäms inte för att dom är pervon, tvärtom, därför har dom såna här automater.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 jag hade blivit skit rädd om jag såg en sån på de svenska gatorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dunpeal Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 tros maskinen var lite påhittig ändå ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Dessa japaner fortsätter att förundra, man kan fundera på vad nästa steg blir i automatutvecklingen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 körkortsautomat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 flygcertifikatsautomat? Skulle nog bli totalt kaos då ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 kan se framför mig hur japaner stormar en flygplats för att få det "bästa" planet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Det har i alla fall beslutats om en lag för att sätta P för dessa trosautomater. Jag undrar just hur många nya trosor det går att köpa för de pengar man får för ett par begagnade. Fan, jag önskar det hade varit lika lätt för mig... fast vem vet? Det kanske finns någon grupp av tjejer som finner det exotiskt med svettiga kalsonger som västerlänningar burit. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Det kanske finns någon grupp av tjejer som finner det exotiskt med svettiga kalsonger som västerlänningar burit. ;) jag vet inte varför, men jag tror/hoppas inte det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Vadårå? Det är ju inte fel med lite extra yen att köpa manga för. ;) ... eller lira arkadspel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 när man tänker efter, så har dom wendingmachines för allt... ..utom manga Mycket ska man se innan öronen ruttnar sönder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Kan inte tänka mig att manga inte kan återfinnas i automater, tänk på alla kvällspendlare som inte har något att läsa på den långa resan åter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan Skrivet maj 12, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2004 Grejen är att om man går in i en s.k. "bokaffär" så består den oftast till minst 50% av manga. Finns en massa manga på biblioteken också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drazzan Skrivet augusti 5, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Hahaha!!! Hur kommer dom på allt!!??Hahahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg