Psyco Cat Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Okej har inte varita här på år och da men nu är jag det. Så jag tänkte se om någon har lust att komentera denna bild Vet om att skuggningen är helt fel och lite på ansikte om inte allt och handen är fel. Ni får gjärna säga mer saker som jag inte se så skulle jag vara glad. Bilden är inte er laggd med en massa tid utan ville bara testa på Photoshop. Har den uppe på Bcmanga med om ni nu skulle se den där. http://www.deviantart.com/deviation/22186345/ Mvh Psyco Cat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Syggt bra skuggning! men ja tycker man borde se lite av högra benet mer i den vinklen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psyco Cat Skrivet augusti 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Syggt bra skuggning! men ja tycker man borde se lite av högra benet mer i den vinklen. :) Tro du har mycket rätt i att. får nog studera fler bilder eller nått åt det hållet. Tack för orden =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Det som ser ändå konstigare ut än benet är nog hennes närmsta hand. Fingrarnas placering är helt enekelt skum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg