F.d. medlem Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Ni måste bara se detta..... Kolla först på denna länk. Lång -länk-på-bcmanga Sedan denna. http://www.bcmanga.se/index.php?1=teckn ... =omlararna Sist denna. http://hem.passagen.se/cocktail_13/ (Galleriet - Original Arts - The Beach) Ser ni något samband? För er som inte förstått så har en tioårig unge snott en bild från en av de så kallade 'lärarna' på BcManga och lagt upp i Mangaskolan där lärarna ska hjälpa nybörjarna. Kom igen, skratta med mig. Jag kan fan inte sluta. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Tja, vissa försöker gå den enkla vägen... dock så finns ingen sådan om man vill bli bra på att teckna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Bilden var ju inte ens särskillt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 det jag inte fattar är varför man änns försöker ta creds för någon annans arbete/skills, mår de bra när man får beröm när man själv vet att man inte änns har haft något med bilden att göra? bortom min fattningsförmåga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Haha, mest lal, InAction, efter du har skickat sidan började jag kolla runt i BCmanga och hittade 2 liknande bilder! Ni måste bara kolla dom här två länkarna!! Länk Sen frågar en person: "Åh, fy f*n va snygg!!! Jag som trodde att jag hade nåt att komma med, men icke! Vilket program använder du för att färglägga?" SEN bara kolla vad snubben har svarat: "Programet e ett Arkiteckt-program finns bara på sånna företag." Sen kolla längre ner där en annan ÄGER SNUBBEN SÅ HÅRT! : "Sedan så gör man inte sådana bilder med ARKITEKTprogram. Du kan inte ens rita snyggt i ett sådant då de är gjorda för att göra LAYOUTER. För fan, lär dig åtminstone namnet Photoshop om du ska plagiera......." *ASGARVAR* XD XD HAN ÄR LOL!! Länk Den här behöver jag inte kommentera om, ni ser själva vad det är XD Asså det här är bara urlöjligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Hehe... på BCmanga är detta ingen ovanlig föruteelse. Så otroligt löjligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Vad är det för idé med att sno från andra, ja vad häftigt, du kan klicka på den högra musknappen också, låt oss alla salutera den otrolige kopieraren. *Suckar* Det är väll ingen mening med att ta bilder från andra och säga att man har gjort dem, mycket bättre att rita nåt själv, då får man ju riktig kredit för det. Jag skulle inte ens kunna plagiera om jag ville, för jag ritar så fult så att alla skulle märka att jag snott den. ;) See, thats a easy way of ensuring that you are not tempted to steal: By sucking ass. Måste man fixa vattenstämplar på teckningar nu också för att de inte ska bli snodda av nån snorunge som tror att han kan hänka på någon annans talang. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Sen kolla längre ner där en annan ÄGER SNUBBEN SÅ HÅRT! : "Sedan så gör man inte sådana bilder med ARKITEKTprogram. Du kan inte ens rita snyggt i ett sådant då de är gjorda för att göra LAYOUTER. För fan, lär dig åtminstone namnet Photoshop om du ska plagiera......." *ASGARVAR* XD XD HAN ÄR LOL!! Trevligt att du tycker min lilla attack var rolig. Ja, jag är Denny på BcManga. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Hehe... på BCmanga är detta ingen ovanlig föruteelse. Så otroligt löjligt. Just av denna anledning jag håller mig borta från BCManga. Små tolvåringar som springer runt och vill ha uppmärksamhet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 händer i princip samma sak med folk som använder spel skapar programmet Game Maker. Man kan spara dem som .gmf filer , och vissa laddar upp sådana filer för andra folk att lära sig av . . . problemet är att vissa idoter bara tar den filer ändrar musiken och grafiken och säger: Look what asom game i maked länk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 BCmanga verkar vara avkomman av deviantart och lunarstorm, och tyvärr fått mest av lunarstorms gener. Gillar verkligen tråden med bilden på Naru som är tagen från animen. Som om ingen skulle märka det ;D "WOW, jättebra avmålat! T.o.m. artifakterna har du målat av!" angående den första tråden: Att Kyoko2 har Darin som avatar gör honom/henne verkligen mer trovärdig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Jag säger bara, lol. Länk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Jag säger bara, lol. Länk Den är ju till och med signerad... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Zaffe stämm jäveln ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 ojdå, nu blir inte Zaffe glad... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Jag säger bara, lol. Länk OJDÅ! ^^ Bäst man börjar singera sina bilder i fortsättningen då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Ska fråga zaffe om han är medlem på bc... om inte >_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Det ÄR Zaffe, ta det på det lugna folket. Zaffe är undercover, okej? Jag vet..... Folk från BcManga har plagierat med Zaffes grejer några gånger så jag håller på att ordna bevis nu för att sätta dit skitbarnet, ta det på det lugna bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 jahaaa ja , nu vet man vem som plagierat . . . det är DU >=) Anyway , hur säker är du på att det är han då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Det är antagligen zaffe, han kallar sig för Zatochi ibland. Fast det är lite olikt han att bara säga "Kolla vad jag gjort!" Meh... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Men fråga han på MSN då........ Jag heter fortfarande DENNY på BcManga. Slut på ironin och sarkasmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Paddan Jag mår så illa haha, han är helt igenkorkad. Programet e ett Arkiteckt-program finns bara på sånna företag. Haha hahah CAD Morfg mmpppff ... hahaha, börjar nästan grina, hur många förstoppade idioter finns det? Den Jä*¤# har inte ens tagit reda på fakta, innan han begår ett brott sammt ljuger så förbannat snuskigt öppet. Spö skulle han ha !! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 26, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 26, 2005 Ha ha, snällt av alla trevliga bc-manga användare att bjuda på ett gott skratt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 som InAction säger, inte plagiat, jag är som sagt "undercover" Ninjamission av den anledning att folk har plagierat mig på BC förr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 ah , får memorisera till alias där då ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg