Inkstaine Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Här har jag en bunt titlar som jag önskar sälja. Alla böcker är i nyskick (Utom Berserk-volymerna som dessutom är inplastade!). Skicka ett PM vid intresse. Böckerna kan antingen skickas via Posten eller hämtas upp i Stockholm. (Alla priser är exklusive frakt) Berserk Volym 1-3 (390:-) Great Teacher Onizuka Volym 1-3 (300:-) Kareshi Kanojo no Jijô Volym 1 (100:-) Rurôni Kenshin Volym 1-2 (180:-) Tenjô Tenge Volym 1-2 (205:-) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Ursäkta, men jag vet inte hur du tänker när du säljer GTO och Kenshin dyrare än vad det är på t ex SFBok, där man dessutom är säker på att det är nyskick. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yingyang Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 Här har jag en bunt titlar som jag önskar sälja.Alla böcker är i nyskick (Utom Berserk-volymerna som dessutom är inplastade!). Skicka ett PM vid intresse. Böckerna kan antingen skickas via Posten eller hämtas upp i Stockholm. (Alla priser är exklusive frakt) Berserk Volym 1-3 (390:-) Great Teacher Onizuka Volym 1-3 (300:-) Kareshi Kanojo no Jijô Volym 1 (100:-) Rurôni Kenshin Volym 1-2 (180:-) Tenjô Tenge Volym 1-2 (205:-) du säljer dem väldgit dyrt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet augusti 27, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2005 yowza! väldicht dyrt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Håller med resten...100 spänn/boken typ...Dyrt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet oktober 17, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2005 Fan har du flyttat till stockholm nu!? Jag är lite intresserad av Berserk serien men då får du ge mig ett lite bättre pris och typ komma till falun så vi kan transaktionen som förra gången. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet oktober 18, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2005 Inkstaine är i japan för tillfället, och resten av året också för den delen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg