Dwolfsan Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 YahoO!! Var ett skju j*aj va F**^¨ aaargh .... outch bäst att hålla täpt, dålig vana sen man börjat studera. Jo vad var jag, jo här kommer lite matrial ifrån silo 1.4 jag gjort och håller på med. http://medlem.spray.se/gastrikeairsoft/deamonhead1400polys.jpg Första objektet jag gjorde i Silo om man bort ser ifrån skrot testerna, som inte liknar något. Hoppas ni gillar vad ni ser >:D Oh ja min favvorit karaktär i en animé väl omtyckt och väl hatad. Halvfärdig. Bilden i bakgrunden kan skvallra direkt om vem det är, men gissa gärna !! ^^' Har också gjort en del vanliga blyerts teckningar sedan sisst, kan ladda upp dem sen om ett tag ifall nu det skulle uppskattas av någon här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Ska bli roligt att se när det är texturerat och klart. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet augusti 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Japp, kommer efter att silo 2.0 släpts. :) Just nu saknar man en 'UV editor' ... men det kommer med tvåan och jag länktar redan ^^ Silo 3D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Coolt Med 3D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg