Doddis Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Satt förut på min favorit sida för nedladning av music www.download.com och leta lite Trance , när jag snublade över en ambient låt Ghost Tone som fick mig att börja tog ladda hem massor av amibent. Så är det någon mer som har lyssnar på Ambient och har några förslag på några låtar att ta och tanka hem? download.com är så vitt jag vet helt laglig , är det en pirat sida ber jag om ursäkt och tar bort länken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Tja, Analouge relaxtion med Antiloop är väl en av mina favoriter tror jag. *Ior som undrar vart Lidingöbratsen försvann.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet augusti 25, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 25, 2005 Fick hem Chinese Ambient för ett bra tag sen. Mycket härlig musik, lyssnar dock inte på det just nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg