Zelda_Girl Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Jag e ny här men som jag har uppfattat så kan man ha ett litet galleri :D Jag har tre bilder som kanske inte är manga men jag vill gärna visa upp dom endå :D Vill ju lära mei http://img79.imageshack.us/img79/6418/skanna00012ib.jpg Min lilla enhörning.Orkade inte måla bakgrunden men det är natt och enhörningen galopperar i skogen. Sorry för att det bara är en bild nu men de kommer mer. Måste gå och lägga mei för de e skola imorron. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Ett tips är att ändra upplösningen, bilden är extremt stor och trögladdad. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Jepp, minska storleken. Det är nästan lite svårt att se vad bilden föreställer när den är så stor :) Hästen såg bra ut, men benens leder borde vara mer markerade och mulen är lite för rund. Fin bild, träna på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Jag är ingen hästexpert, men borde inte lårmusklerna befinna sig på utsidan av magen (buken). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Lite korta ben på hästen. Annars bra, men skugga gärna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_Girl Skrivet augusti 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Jag är ingen hästexpert, men borde inte lårmusklerna befinna sig på utsidan av magen (buken). hehe, funderar oxå på de men jag ville pröva på något nytt. Kollade i en hästtidning och såg att dom gjorde så, brukar annars måla på ett annat sätt. och zaphod, jag skuggade lite men de var kanske inte så bra. har inte riktigt fattat hur man ska göra med skuggning. Ska se om jag hinner bättra den i framtiden, hinner liksom inte nu begrund på skolan och sånt.Föresten, hur förminskar man bilder? (?) har försökt hitta saker som för minskar bilder men jag kommer inte på några. Tack för era kommentarer :D märkte att bilden var lite stor.Ska se om jag kan fixa om dom andra som snart kommer. Hehe, om ni kanske inte förstår vad jag har skrivit så är jag nog inte så bra på att skriva saker och ting, och en annan sak de kan bero på. ja e ju ny ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_Girl Skrivet augusti 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Please, snälla kan ingen svara :( vill gärna veta hur man minskar bilder. Har faktiskt ingen aning :S sorry för dubbelt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mogger Skrivet augusti 29, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2005 Please, snälla kan ingen svara :( vill gärna veta hur man minskar bilder. Har faktiskt ingen aning :S sorry för dubbelt Med något bildprogram. Har du t.ex. Photoshop? Då går man bara in på Image->Image Size (om man har engelska) och sedan ändrar storleken där. Om du inte har Photoshop finns det massvis med andra program. Ett gratisprogram är t.ex. GIMP, kommer ej exakt hur man ändrar storleken men borde vara liknande som i Photoshop. Leta runt lite själv så hittar du nog. Paint osv. kanske också duger... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg