Izzy Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Blä på den, hatar den... Färdig är den hur som helst, kommer inte förbättras. Egentligen är det mest ansiktet och håret och anatomin och brickan med glasen som är urdåliga, men de förstör. http://www.deviantart.com/view/22050195/ Uuh...ingen behöver tycka synd om mig, men jag är på dåligt humör för att jag aldrig förbättras, hata >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Uuh...ingen behöver tycka synd om mig, men jag är på dåligt humör för att jag aldrig förbättras, hata >:) haha då är vi två :P Hmm halsen känns lite skum kanske och skjortans folds är jag inte säker på men jag bara älskar skuggninen på ehm.. korsetten eller vad man ska kalla den, snyggt inlagda tatueringar men jag tycker inte hon ser ut som en som skulle tatuera på sig just drakar :S kanske en ödla :P det är bara mina personliga åsikter och är inte riktigt säker på något mne jag är säker på att du blir bättre och bättre, särskillt på att CG:a, det är du grymm på! *avundsjuk* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Makaroni Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Helt underbar färgläggning, herregud. Det räddar rätt mycket av kvaliten. Men, ansiktet är alldeles för litet, och i övrigt är anatomin lite smådålig. Men, det spelar inte någon roll... när du har blivit bättre finns det liksom inte många som kan stoppa dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Nu finns det vääldigt många som KAN stoppa mig... Men kul att ni tycker om färgläggningen i alla fall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Tycker bilden är fin och jag tycker karaktären är vädligt tilltalande. Tycker ansiktet passar in resten av kroppen, väldigt sött. Grymt snygg färgläggning, älskar ögonen och tatueringarna, fast jag tycker glasen på brickan inte håller samma standard som flickan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Fan va snygg färgläggning, men som docter sa glasen ser lite opasande ut:P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Skuggorna på kläderna är underbar. Men vänta lite nu... är det där ett adamsäpple? :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Du jag har ett också, fast jag är tjej, och det var väl inte riktigt meningen att det skulle finnas där heller... men det råkade bli så och sen när jag tog bort det blidde det så tomt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Jag vet faktiskt inte hur jag skall kommentera dina bilder för dem är bara så snygga. Jag har inget att säga som jag ej sagt när bilden var i skissform. Jag kan bara säga att du förbättras med varje CG du gör, den är verkligen snyggt färglagd och tatueringarna smälter in snyggt med resten av figuren enligt mig. Dock hade jag föreställt mig henne med annan färg på kläderna, mer åt det röd/rosa hållet, kollat på för mycket anime antar jag ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Jag vet faktiskt inte hur jag skall kommentera dina bilder för dem är bara så snygga.Jag har inget att säga som jag ej sagt när bilden var i skissform. Jag kan bara säga att du förbättras med varje CG du gör, den är verkligen snyggt färglagd och tatueringarna smälter in snyggt med resten av figuren enligt mig. Dock hade jag föreställt mig henne med annan färg på kläderna, mer åt det röd/rosa hållet, kollat på för mycket anime antar jag ^^; Jo, min pojkvän gjorde samma notering, men enligt mig så ska det vara svart och vitt, sen blev det för trist så jag slängde in min favoritfärg grönt :) Kul att någon tycker att jag förbättras, det känns inte som att jag gör framsteg alls, menmen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 jag tycker också att du gör framsteg..gillar färgsättningen på henne. sen så finns det en del saker med dom har ju folk redan sakt så.. forsätt måla/rita..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Anatomin ser lite skum ut. Jag måste säga att du har gjort bättre bilder än så här. Men alla kan ju komma in i svacker eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Själv tycker jag att Izzy med den här bilden har i stort sett kommit ur sin svacka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Anatomin ser lite skum ut. Jag måste säga att du har gjort bättre bilder än så här. Men alla kan ju komma in i svacker eller hur? Vilka av mina tidigare bilder har varit bättre? Det har säkert också varit det, men jag är bara nyfiken på vilka du tycker är bäst... B) Själv tycker jag att Izzy med den här bilden har i stort sett kommit ur sin svacka. Uuuh... jag har levt mitt liv i en svacka... ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg