chrippa Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Säljer ett nintendo 8-bit med kabel till tv:n och ström kabel, en handkontroll samt 3 spel: star wars super mario bros. 2 wizards & warriors detta för 400:- ev. byte mot något skoj ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet september 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2005 400! säljer också en Rouroni Kenshin DVD vol 1 för 50 spänn Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 kommer du komma till uppcon? isf kan jag tänka mig att köpa 8-bitet. är det några defekter på det eller funkar det bra? (har ett själv som har totallt buggat ut tyvärr) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet september 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Det funkar bra, men tyvärr så kommer jag inte på uppcon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg