ath Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 :) Hej, jag är ny här på anime.se och har inte läst fourumet, men jag undrar om någon vet nått om "Chrono Trigger" till TV/DVD? :D Jag älskar spelet och skulle vilja "se mer" av det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Det finns ett OVA-avsnitt som inte är särskilt bra. Kan läsa om det här: http://www.boneyjellyfish.com/review/ChronoTriggerOVA.htm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Det finns ett OVA-avsnitt som inte är särskilt bra. Kan läsa om det här: http://www.boneyjellyfish.com/review/ChronoTriggerOVA.htm Du är en mycket sjuk människa. Uppsök läkarhjälp genast så kanske du kan rädda det lilla av ditt sinne för humor som du har kvar. Chrono Trigger-OVAn är ett komiskt mästerverk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Jag har ett bra sinne för humor. Jag tycker mycket är roligt. Chrono Trigger OVAn hör bara inte dit. Alla har vi olika smak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ath Skrivet augusti 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Jag har sett OVA avsnittet, inte min favorit precis, men jag letatde inte efter komik i Chrono Trigger, få spel har fått mig så angagerad så jag hoppades på att japanerna gör en allvarlig anime serie :) Om man söker kan man se "klipp" från Chrono Trigger, om dessa enbart är gjorda för dessa "kortklipp" så är det en sak, men om de är hämtade från något större projekt så blir jag nyfiken :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordMune Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Jag tror du menar FMV-sekvenserna från PSX-utgåvan. Jo, de är fina. Humorn är halva grejen med CT; vad vore spelet utan humor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ath Skrivet augusti 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 ja, det är möjligt, har inte spelat CT till playstation , emn tack, nu vet ja var de kom ifrån :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet augusti 28, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2005 Kan ju vara värt att nämna att Chrono Trigger animen inte innehåller "huvudcasten" av spelet, dvs Chrono & Co mer än några sekunder på slutet (där man ser ryggen på dom). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg