docster Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Idag var sista dagen för festivalen UNG 08 i Kungsträdgården. Under veckan som gått så har det varit full fart i deras mangatält med animévisning, tävlingar, teckningskurser och den sällsynta chansen att läsa original manga på japanska. För att avsluta allting så hade man en cosplay-parad där ett tjugotal cosplayare deltog. Man såg många välkända karaktärer bl.a. Chii från Chobits, San och Ashitaka från Mononoke Hime och Luigi från Super Mario-spelen. Publikens favorit vanns av den lilla Uchiha Sasuke från serien Naruto. - Bilder på mangatältet + gruppbild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 hah, Lillkillens ashitaka dräkt var äg. Jag var där hela dan ^^. Det var roligt att se all cosplayare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Wow. De där japanska volymerna var verkligen... tjocka. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Wow. De där japanska volymerna var verkligen... tjocka. Du var där..? >_> De såg ut biblar från håll >.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Wow. De där japanska volymerna var verkligen... tjocka. Du var där..? >_> De såg ut biblar från håll >.o Nej, jag var inte där (fast jag önskar att jag var), men jag såg på bilderna. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 >_> Nu vill jag veta varifrån du fickbliderna docster, <.< JAg var i tältet brevid och spelade tecken precis hela tiden. Förutom när dom utsåg vinnarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Docster har tagit bilderna själv vad jag vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Docster har tagit bilderna själv vad jag vet. agh, jag missade teh docster! >_> eller så såg jag honom utan att fatta det >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Docster har tagit bilderna själv vad jag vet. agh, jag missade teh docster! >_> eller så såg jag honom utan att fatta det >_> Jo jag tog bilderna, hade brun pikétröja och snaggat hår, om det hjälper dig på traven.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 >> spelade du i tekken turneringen? >___>; då kan jag ha sett dig Edit: förövrigt var jag snubben med iPod hörlurar som irrade runt i tekkentältet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 >> spelade du i tekken turneringen? >___>; då kan jag ha sett dig Edit: förövrigt var jag snubben med iPod hörlurar som irrade runt i tekkentältet Nope, tittade in i fem sekunder :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg