swan Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Tänkte posta ännu en bild, lite gammal nu men tycker att den blev ganska bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Hejsan hejsan! Har du postat den där bilden tidigare? Jag tror jag har sett den någonstans tidigare här i forumet? Eller någon som liknande den kanske? Men den är väldigt fin! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Jag har inte postat den tidigare, och inte vet jag om någon liknande bild här heller Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Ja, nu kommer jag ihåg var jag har sett den bilden tidigare. Det var ju på din sida hos deviantart. Fast bilden håller sig inte till reglerna - tyvärr. Den är för stor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 åh! så folk besöker min sida alltså? i allafall kul att du gillar bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 >_> Linka bilder som är större en 500 Gillar ögonen och skorna ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Så, fixat. Glämde visst reglerna här på Anime.se. Sorry Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Super snygg! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Så, fixat. Glämde visst reglerna här på Anime.se.Sorry Bilden är fortfarande för stor >_> Men annars så är den riktigt snygg :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Vet inte om du minskat nyligen men nu var den väldigt liten... Jag föreslår länk. Men en väldigt söt bild. Gillar det rosa färgschemat och de ljusa färgerna. Men Photoshop gräset passar in illa. Det ser slarvigt ut. Gillar också ögonen mycket, det gröna framhävs fint dom andra svagare färgerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet augusti 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Fördömda photoshop sluta plåga mig!!! gör gräset förhand nästa gång lovar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg