Mr Mustachio Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Varför nämner ingen Giant Robo för?! Den osar av mäktiga scener, ja hela jä*la serien är en enda lång häftig scen! Alla som inte har sett den, spring och köp, eller ladda ner eller vad som helst!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Jag har under min tid som Mangafilmsnörd fått se både en och sju pampiga scener, men jag misstänker att "Jag ska bli en ultranörd när jag blir stor"-scenen (vid fontänen) i Otaku no video smäller högst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 6, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2004 Min favorit måste ju vara: [En skurkband på hundra pers står framför Kenshiro.] "Där är han! Mannen som dödade Spade!" "På honom!" [ungefär femtio personer slänger sig mot Kenshiro] Kenshiro: "Owatchaaaaaaa!!!" [bilden fryses. Alla femtio personer sprängs.] [Resten av skurkbandet står och stirrar, och efter mycket stirrande kommer slutsatsen:] "Han dödade våra bröder! Hämnd! På honom!" Det är så hög humorfaktor att det är asballt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
duo Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Naruto, Rock Lee vs Gaara... Jag har aldrig seriös blivit så jävla cp när jag kollat på anime, jag hoppade bokstavligt talat i soffan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zab-Zero Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Jo sant..... Naruto, Rock lee VS Gaara helt klart coolaste fast då... Yumeria..... Första avsnittet när Tomokazu-kun springer på Mizuki... Hahaha, sååå klockren Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 7, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 7, 2004 Naruto vs Neji Grave of the fireflies, fyfan inte cool men hela filmen såå sorglig, började ju fna grina, ville inte visa det för syskonen haha höll mig i en halvtimma efter filmen tog slut sedan sprang jag in till toan och torka tårarna .. cryy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 Jättemånga scener i Neon Genesis Evangelion som får en att rysa...dom är så bra! Jag tror att det är i den 5e episoden i FLCL när de slåss mot den stora handen i trenchcoat med vapen i varje finger/hand är också cool/häftig/skön/asbra! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 9, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2004 ja må vara lite barnslig men ja tyckte att slutscenarena i "Small Snow Fairy Sugar" är väldigt bra...det va så att ögonen börja tåra sig..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c4z Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Häftigaste scenen är nog när Naruto spöar Neji i turneringen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Den coolaste scenen enligt mig är från Chrno crusade när Chrno går berzerk när någon demon slår till Rossette Cristopher, kommer dock inte vad demonen hette.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Diggar helt klart scenen då naruto&co slåss mot mist ninjan(nått på T) och Naruto gömmer sig i skuggan på sasukes shuriken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamesennin Skrivet maj 10, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2004 Zabuza... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nonemo Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Första Kenshin OAV:n. SPOILER Jag kan aldrig hålla tillbaka tårarna inför den hopplösa situationen som Tomoe befinner sig i, eller när hon ligger på dödsbädden. Ingen vanlig spelfilm har påverkat mig så starkt. Inte Sagan om Ringen, Inte Nyckeln till Frihet, inget. (Fast jag blev helt skadad av The Ring, vågade inte gå nära TV:n på en vecka...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firewalker Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 subben stavade med T (Tzabusa) dålig subb antar jag, men tack iaf kamesennin :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Akujin Skrivet maj 11, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2004 Hela introt till Hajime no Ippo - Champion Road får mitt nackhår att resa sig. Sällan skådat bra serie! *ryyyyysa* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg