Roz7 Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Ja, här kommer jag att skriva några länkar då och då till de bilder som jag har ritat. Till min hjälp så använder jag en "tablet". Kilu Kilu 2 Kilu 3 Nora Yulia Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Det vore bra om du kunde göra mer än att bara fylla i simple shapes när du färglägger. Annars var det fina bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Riktigt snyggt! ^^ Bra design. Men som InAction sa skulle det nog bli ännu bättre med lite skuggning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Aha, jag vet vad du menar! Jag håller faktiskt på med att göra skuggor och liknande på några bilder. Ska lägga upp 2 bilder till om en liten stund. Bara jag kan fixa min hemsida först. Ha det bra! --- De nya bilderna jag pratade om: Nora & Kilu Nora & Kilu 2 Jag är inte så bra på att färglägga och fixa till bilder... *suck* Men jag försöker iallfall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Jag gillad de oskuggade bättre =). Enkelheten är underbar~ ;P. Onödigt att göra det för plottrigt om man inte känner för det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 super snygga bilder!! villket program använder du när du färjlägger dina bilder? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Corel Draw 10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 OK, ja föredrar pixia:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Riktigt härlig och ren stil du har! Ser precis ut som snapshots ur någon anime! Härliga bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Jag älskar stilrenheten i dina bilder. vill se mer. har du nåt projekt på gång som vi kan få se i framtiden. (tänkte på att du hade namngett personerna) nyfiken i en strut X) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Jag hade faktiskt inte tänkt nämna mitt projekt här i forumet. Men, nu när du frågar så är det väl kanske lika bra? Jo, jag går nu sista året i gymnasiet och ska då göra en animerad film. ...Räcker det? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet augusti 19, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2005 Åhå O_O >_> det räcker bra det ^^ Hoppas det går bra med filmen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 20, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2005 Kan ju bara säga att den stil du använder passar PERFEKT till animerad filmv :) Den blir nog jättebra! Men när du gör stillbilder så vore det snyggare om du kanske använde en tryckkänslig penna så linjerna blir lite varierande i tjocklek. Blir lite mer stuns i bilderna då. Som det är nu ser det ut som just celler ur en film. Men du ritar grymt snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Nu kommer jag bara vara upprepande men... hjälp vad snyggt! x_x Kan inte bestämma mig för om jag tycker om bilderna med eller utan skugga bäst, tror nästan jag gillar de utan bättre.. o.O Minimalism 4tw! ^^; Keep up the good work! ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet augusti 21, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2005 Jahopp, vad kan man säga som inte redan sagts? :) Även jag tycker att de oskuggade är bättre än de skuggade, just för att det ser plottrigt ut när det är så många skuggor och highlights(eller vad det nu heter) på så lite yta. Dock så är du bland de bästa jag sett när det gäller utforming av karaktärerna. Och även jag önskar lycka till med filmprojektet ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trIIger Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 du är jättebra tecknare men Kilu 3's ena öga e lite konstigt ser ut som han skelar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 22, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Woho! Här hade vi en till som var duktig! :D Jag tycker nog också att bilderna ser bättre ut oskuggade... Kanske skulle bli bättre som du gjorde lite kantigare skuggor som celshading, och inte så runda när de trots allt är så koncisa? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet augusti 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2005 Efter att ha läst alla era underbara inlägg *hrm* - Försöker inte plocka poäng hos er nu. Jag ska tänka på allt ni sagt och storsatsar på den här filmen. Om ni vill veta mer om den så kan ni väl besöka min hemsida? Tyvärr ligger den hos spray.se. Roz7 Där kommer då info om filmen/röstskådespelare etc. Dessutom kommer trailern att finnas där! Än en gång, tack för kommentarerna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg