Arla-kanninen Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Jag skippade galleritråden den var jobbig :P en kvinlig joker jag gjort, kanske för att skrivas ut på ett spelkort ill min bror som håller på att bli trollkarl (en professionell altså han är 20 ;)) den är bara tushad men skall sedan färgläggas på datorn. PS. Om det är någon som har något tips på hur man skulle kunna skriva ut på ett pokerkort i en vanlig skrivare, så uppskattas det MYCKET.DS Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Give her eyes! Eller pupiller åtminstone... Händerna ser lite hackiga ut, och benet som är vinklat ser inte särskilt naturligt ut. Borde användas lite "foreshortening" eller vad man nu ska kalla det. Förstår du vad jag menar? Kjolen är fiin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Izzy: Hon har väl stängda ögon? Arla-kanninen: snygg, håller med om det Izzy kommenterade ang. händerna och benet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet augusti 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Izzy: Vet inte rikrigt vad "foreshortening" är men jag tror jag fattar vad du menar, tack så mycket för kritiken! Ögonen tänkte jag göra klart i photoshop sedan, de var därför jag inte ritade till pupill eller något sånt. Nillle: Tackar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Snygg, men när kommer ögonen?:P :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Ok, jag misstänkte att det kanske var något sådant... Om färgläggningen, jag minns inte hur van du är vid digital färgläggning, men använd för guds skull inte magic wand! Blir bara pixligt och inte alls bra... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg