SkuttyWan Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Waahoo, it is time for teh Skutty comeback! ._. Först ut är.. Uhhm, så det är kanske inget mästerverk, men den är söt, och jag har faktiskt inte postat någonting på hur länge som helst.. Så.. This is my comeback!! XD Ritad klockan 8 på morgonen efter ingen sömn alls som en uppmuntran till ikkari ^-^ Bild ^^;;; Update Flicka 1 Flicka 2 Flicka 3 Flicka 4 Flicka 5 Från blyertsskiss till färglagd photoshopsak.. Någon form av självporträtt gjort i ren förvirring och uttråkning. o_O 7/9 Grön vattenfärg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 arigatou SkuttyWan..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Kawaiiii XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Sankyuuu~~ ^______^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Coolt:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 18, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Tycker bilden på flickan är jättefin, gillar skuggningen mycket. Ser ut som du har arbetat med bilden i illustrator, har du planer på att färdigställa den (ögon, mun etc.)? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2005 Sankyu sankyu~~! docster: Är alldeles enbart Photoshop, inget Illustrator ^^; (jag + illustrator = katastrof x_x) Har inga direkta planer på att lägga till ögon och mun osv., fast möjligt att de tillkommer.. xD Edit: Med ögon Hmm, det blev inget bra, jag är sämst på ögon :P (därav anledningen till att jag inte hade några på originalet) men äh XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Med ögon Hmm, det blev inget bra, jag är sämst på ögon :P (därav anledningen till att jag inte hade några på originalet) men äh XP Blev jättebra med ögon och den lilla munnen! Gillar hur håret går över det högra ögat (hmm hennes vänstra). Upp med lite fler bilder nu! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Ähm, jag har fortfarande ingen vidare bra koll på PS.. :sleep:; Har du lust att göra en mindre tutorial? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Snyggt! Gillar den utan ögon bäst. Hon ser mer mystisk ut då:) Men texten på tröjjan istället för bredvid blev bra. Jättefint. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet augusti 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Blev jättebra med ögon och den lilla munnen! Gillar hur håret går över det högra ögat (hmm hennes vänstra). Upp med lite fler bilder nu! Jag ska försöka få upp fler bilder så fort jag orkar göra något mer, har blivit megatrött av skolstarten.. ^^; Fast jag har ju börjat estet/bild så det borde ju bli lite grejer att kunna visa här :) Ähm, jag har fortfarande ingen vidare bra koll på PS.. :sleep:; Har du lust att göra en mindre tutorial? ^^ Hjälp, jag har aldrig gjort en tutorial i hela mitt liv, och är världens sämsta lärare. ^^; Fast jag kanske sätter ihop något litet om Pen Tool om jag blir lite piggare... ^-^ Snyggt! Gillar den utan ögon bäst. Hon ser mer mystisk ut då:) Men texten på tröjjan istället för bredvid blev bra. Jättefint. Taaack! ^__^ Jag tycker också om den utan ögon bäst.. ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet augusti 24, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2005 Ähm, jag har fortfarande ingen vidare bra koll på PS.. :sleep:; Har du lust att göra en mindre tutorial? ^^ Hjälp, jag har aldrig gjort en tutorial i hela mitt liv, och är världens sämsta lärare. ^^; Fast jag kanske sätter ihop något litet om Pen Tool om jag blir lite piggare... ^-^ Yaaay ^______^, väntar med spänning :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet september 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Yaaay ^______^, väntar med spänning :D Uhm, um.. du får nog vänta.. um.. ett tag.. till.. ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellybean Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Skutty Wan kolla in min bild jag vet att du är väldigt mycket fel men jag är ny och det var försa bilden jag har målat som manga :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Mööp. Jag kan inte se din nya bild. MWSSNP(Me wanna see Skuttys new picture) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Skutty Wan kolla in min bild jag vet att du är väldigt mycket fel men jag är ny och det var försa bilden jag har målat som manga :D Kolla in min bild lite under din den heter min första bild. från Jelly bean Räcker det inte med att skriva en gång, du skrev faktiskt inte ens något om hennes bilder. Sluta spamma din "Titta på min bild, titta på min bild" i varje tråd. Vi vet att den finns. Det räcker nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 8, 2005 Anmäl Share Skrivet november 8, 2005 Räcker det inte med att skriva en gång, du skrev faktiskt inte ens något om hennes bilder....Ena kommentaren borttagen (dubbelpost), pluss större delen av Jellybeans böner i andra trådar om att titta på hans bild. Vänligen håll er till topic, allihopa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg